Az Intermarché úgy döntött, hogy 4.50 euró helyett mindössze 1.40-ért adja az amerikai eredetű csokikrémet. A drámai következmény: a hálózat boltjaiban olyan jelenetek játszódtak le, mintha felkelés tört volna ki...
A vásárlók megrohamozták a pultokat, pakolták és egymás kezéből rángatták ki a Nutella-üvegeket, s végül nem csak egymással verekedtek össze, hanem a boltok munkatársaival is, akik próbálták megfékezni a tébolyt.
Ahol ez nem sikerült, ott a rendőrséget kellett hívni, másutt pedig úgy próbálták megoldani a helyzetet, hogy egy vásárló csak három Nutellát vehetett.
A csokikrém forgalmának persze nem ártott ez sajátos reklám. A vállalat portálján büszkén hirdeti: évente annyi Nutellát gyártanak, hogy annak súlya megegyezik a legendás New York-i felhőkarcoló, az Empire State Building súlyával... (Forrás: Guardian)