Verték egymást az emberek a Nutelláért

Szabályos Nutella-háború tört ki egy francia szupermarket-hálózat boltjaiban, miután negyedére szállították le a Franciaországban különösen népszerű mogyorós csokikrém árát. A vevők összeverekedtek, rendőrséget hívtak, azután korlátozni kellett, ki mennyi Nutellát vehet...

  Az Intermarché úgy döntött, hogy 4.50 euró helyett mindössze 1.40-ért adja az amerikai eredetű csokikrémet. A drámai következmény: a hálózat boltjaiban olyan jelenetek játszódtak le, mintha felkelés tört volna ki...

Kép: youtube.com
A vásárlók megrohamozták a pultokat, pakolták és egymás kezéből rángatták ki a Nutella-üvegeket, s végül nem csak egymással verekedtek össze, hanem a boltok munkatársaival is, akik próbálták megfékezni a tébolyt. Ahol ez nem sikerült, ott a rendőrséget kellett hívni, másutt pedig úgy próbálták megoldani a helyzetet, hogy egy vásárló csak három Nutellát vehetett. A csokikrém forgalmának persze nem ártott ez sajátos reklám. A vállalat portálján büszkén hirdeti: évente annyi Nutellát gyártanak, hogy annak súlya megegyezik a legendás New York-i felhőkarcoló, az Empire State Building súlyával... (Forrás: Guardian)

Láncreakció – hogyan nyomjuk a víz alá a konkurenciát?

A német drogériák piacán eddig íratlan szabály volt, hogy a dm diktálja az árakat. A testápoló szereknél azonban magasak a nyereségek – így az Aldi megszegte a tabut és támadásba indult.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo