Valami nem stimmel a világ legnagyobb luxusmárkájánál

A LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA nyeresége 14 százalékkal, a bevétele pedig 1 százalékkal csökkent az idei első fél évben a tavalyi azonos időszakkal összevetve.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A francia cég honlapjára fölkerült adatok szerint az adózott eredménye 7,27 milliárd euró volt az idei második negyedévben, elmaradt az egy évvel korábbi 8,48 milliárd eurótól. A folytatódó tevékenységből származó nyereség 8 százalékkal, 10,65 milliárd euróra esett.

Csökkent a nyereség és bevétel is
Csökkent a nyereség és bevétel is
Fotó: Depositphotos

 A bevétel 42,24 milliárd euróról 41,68 milliárd euróra csökkent. A bevételek árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus növekedése 2 százalék volt.

Elemzők véleményének az átlagában nagyobb, 42,22 milliárd euró bevétel és jelentősebb, 7,45 milliárd euró profit szerepelt.

Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 20,77 milliárd euróra csökkent.
A kiskereskedelmi üzletek (Sephora, DFS és a Le Bon Marche) bevétele 3 százalékkal, 8,63 milliárd euróra emelkedett.

Az alkoholos italok értékesítése 12 százalékkal, 2,81 milliárd euróra, az órák és ékszerek értékesítése 5 százalékkal, 5,15 milliárd euróra esett vissza.

A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 3 százalékkal, 4,14 milliárd euróra nőtt.

(MTI) 

Véleményvezér

Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.
Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo