A francia cég honlapjára fölkerült adatok szerint az adózott eredménye 7,27 milliárd euró volt az idei második negyedévben, elmaradt az egy évvel korábbi 8,48 milliárd eurótól. A folytatódó tevékenységből származó nyereség 8 százalékkal, 10,65 milliárd euróra esett.
A bevétel 42,24 milliárd euróról 41,68 milliárd euróra csökkent. A bevételek árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus növekedése 2 százalék volt.
Elemzők véleményének az átlagában nagyobb, 42,22 milliárd euró bevétel és jelentősebb, 7,45 milliárd euró profit szerepelt.
Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 20,77 milliárd euróra csökkent.
A kiskereskedelmi üzletek (Sephora, DFS és a Le Bon Marche) bevétele 3 százalékkal, 8,63 milliárd euróra emelkedett.
Az alkoholos italok értékesítése 12 százalékkal, 2,81 milliárd euróra, az órák és ékszerek értékesítése 5 százalékkal, 5,15 milliárd euróra esett vissza.
A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 3 százalékkal, 4,14 milliárd euróra nőtt.
(MTI)