Újítások a magyar IKEA-nál - mire készülnek a következő években?

Többek között tervben van, hogy újradefiniálják a vásárlói élményt és újabb átvételi pontokat létesítsen Közép-, Délnyugat- és Kelet-Magyarországon.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

98 milliárdos árbevétel
A 2020-as pénzügyi évet a globális koronavírus járványhelyzet okozta nehézségek ellenére a magyarországi IKEA 8,5 százalékos növekedéssel, és így 98 milliárd forint teljes árbevétellel zárta.
„A koronavírus járvány és a társadalmi távolságtartás érezhető átalakulást hozott a vásárlói szokásokban az online vásárlások javára, amelynek következtében e-kereskedelmünk az előző évhez képest megduplázódott. Új kiszállítási és átvételi lehetőségeket vezettünk be, hogy vásárlóink egyszerűbben juthassanak hozzá a megvásárolt IKEA termékekhez“ – mondta Mounia El Hilali, az IKEA regionális kereskedelmi vezetője (magyar-cseh-szlovák régió) a tavalyi pénzügyi évre vonatkozó összegzését.

Beruházással tökélesítik a vásárlói élményt

Az online vásárlások iránti növekvő igényt látva az elkövetkező három év során az IKEA közel 21 milliárd forintos beruházást tervez annak érdekében, hogy vevői számára megkönnyítse a vásárlást. Ennek keretében sor kerül az online megrendelések feldolgozását optimalizáló logisztikai és megrendelés-teljesítési műveletek fejlesztésére, illetve a vásárlók számára további három új Átvételi pont létesítésére Közép-, Délnyugat- és Kelet-Magyarországon.

A beruházás jelentős részben a soroksári IKEA áruház átalakítására és felújítására fókuszál, amely az IKEA nemzetközi kísérleti projektjeként a vásárlói élmény újradefiniálását célozza.

Az elkövetkezendő 12 hónapban az IKEA újraformálja a jövőbeli vásárlói élményt a soroksári áruházba történő belépés pillanatától kezdve a termékkínálat bemutatásán és az önkiszolgáló részlegen a lapos csomagolású termékek kiválasztásán keresztül a pénztártól való távozásig.

Egy új koncepciót is bevezetnek, és Fenntarthatósági Pont (Circular Hub) néven olyan helyszínt alakítanak ki az áruházakban, ahol az újrahasznosítás és a másodkézből származó, kedvező áron kínált bútorok korábbinál is szélesebb választékával szeretnének még több vásárlót elérni.

Klímapozitív célkitűzései megvalósítására – miszerint 2030-ra a környezetre gyakorolt nettó hatása pozitívba fordul – az IKEA ezen felül közel 1 milliárd forint értékben invesztál még környezetbarátabb megoldásokba, többek közt napelemes rendszerekbe és modern HVAC hűtő-, szellőztető- és klímarendszerekbe annak érdekében, hogy csökkentse az áruház energia- és CO2 kibocsátását.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo