Ezt támasztják alá a kutatás eredményei is: bizonyíthatóan erős kapcsolat van a marketingköltés és a bevétel növekedése között. Ez azt jelenti, hogy a marketingköltést növelő cégek közül jelentősen többnek és jobban nőtt a bevétele 2022-ben, mint a marketinget csökkentő cégeknek. Egyszerűen szólva, ha több a marketing, nagyobb valószínűséggel lesz több a bevétel is.
Újabb drágulás, amit a cégek képtelenek megfizetni
Felemészti az infláció a magyar kkv-k marketingkiadásait, azok a kevesek nyerhetnek nagyot, akik most növelik üzletszerzési kiadásaikat. A Facebook népszerűségben és hatékonyságban is veretlen, de a TikTok hamarosan megkerülhetetlen lesz – derült ki a Marketing Commando friss kutatásából.
Véleményvezér

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.

Érdekes észrevétel, a kormány háborús riogatása óta csökken a születések száma Magyarországon
A demagógia nem használ a gyermekvállalásnak.

Óriási botrány az osztrák jegybanknál is, bár ott nem százmilliárdok tűntek el
Masszázs-gate Ausztriában.