Ezt támasztják alá a kutatás eredményei is: bizonyíthatóan erős kapcsolat van a marketingköltés és a bevétel növekedése között. Ez azt jelenti, hogy a marketingköltést növelő cégek közül jelentősen többnek és jobban nőtt a bevétele 2022-ben, mint a marketinget csökkentő cégeknek. Egyszerűen szólva, ha több a marketing, nagyobb valószínűséggel lesz több a bevétel is.
Újabb drágulás, amit a cégek képtelenek megfizetni
Felemészti az infláció a magyar kkv-k marketingkiadásait, azok a kevesek nyerhetnek nagyot, akik most növelik üzletszerzési kiadásaikat. A Facebook népszerűségben és hatékonyságban is veretlen, de a TikTok hamarosan megkerülhetetlen lesz – derült ki a Marketing Commando friss kutatásából.
Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat
Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak
Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését
Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét
Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő
Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.