Ezt támasztják alá a kutatás eredményei is: bizonyíthatóan erős kapcsolat van a marketingköltés és a bevétel növekedése között. Ez azt jelenti, hogy a marketingköltést növelő cégek közül jelentősen többnek és jobban nőtt a bevétele 2022-ben, mint a marketinget csökkentő cégeknek. Egyszerűen szólva, ha több a marketing, nagyobb valószínűséggel lesz több a bevétel is.
Újabb drágulás, amit a cégek képtelenek megfizetni
Felemészti az infláció a magyar kkv-k marketingkiadásait, azok a kevesek nyerhetnek nagyot, akik most növelik üzletszerzési kiadásaikat. A Facebook népszerűségben és hatékonyságban is veretlen, de a TikTok hamarosan megkerülhetetlen lesz – derült ki a Marketing Commando friss kutatásából.
„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.
Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!
2024. május 16. Budapest
Véleményvezér
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem
Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott
Bérharc az egészségügyben.
Hatalmas botrány Németországban, az oroszok finanszírozták a szélsőjobboldalt
Kiket fizettek le az oroszok?
Teljes bukta a kormány családbarát programja
Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém
Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t
Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.