Új termékbiztonsági EU-s díj online kereskedőknek

Termékbiztonsággal kapcsolatos új Európai Uniós díjat vezet be idén az Európai Bizottság melyre a termékbiztonságban élen járó vállalkozások jelentkezhetnek. A kis- és nagyvállalkozások között egyaránt kiosztott díjakra az online értékesítés és a gyermekápolási termékek kategóriájában lehet nevezni.

A szervezők elsősorban olyan cégek nevezését bátorítják, akik a termékbiztonságot helyezik üzleti tevékenységük középpontjába, és ezek figyelembe vétele során az Unióban elvárt követelményeket bőven túl is teljesítik. Azoknak az innovatív és biztonságos termékeknek a gyártóit szeretnék elérni a díjjal, amelyek az elvárhatónál jobban megfelelnek a fogyasztóvédelmi előírásoknak, magasabbra téve ezzel a minőségi lécet az öreg kontinensen - hívta fel a figyelmet cikkében a Kosárérték magazin.

A vállalkozások jelentkezését alapvetően két kategóriában várják:

Online értékesítés: olyan, online értékesítést végző vállalkozások, amelyek különös figyelmet fordítanak az általuk nyújtott termékek biztonságosságára. Bevált gyakorlatokat és eljárásokat keresnek, amelyek sikereket értek el például a veszélyes termékek visszahívásával kapcsolatban vagy a veszélyesség értékesítés előtti észlelésében.

Kép:FreeDigitalPhotos.net

Gyermekápolási termékek: olyan vállalkozások jelentkezhetnek, amelyek elsődleges prioritásként kezelik a gyermekek biztonságát. Ilyen lehet egy mózeskosár megtervezésének módja, az ügyfelek kreatív módon történő tájékoztatása a kockázatokról, az értékesítés utáni szolgáltatások kiváló minősége vagy termékbiztonsági előírások beépítése az ellátási láncba és a termék életciklusába is.

Mind a két kategóriában ugyanannyi díjat osztanak ki, hatot az online értékesítés kategóriában és hatot a gyermekápolási termékek kategóriában. Három kis-és középvállalkozásnak, valamint három nagyvállalatnak egy-egy arany, ezüst vagy bronz fokozatot ítélnek oda.

A pályázati részvételhez a vállalkozásoknak az Európai Gazdasági Térség 31 országának (a 28 uniós tagállam, valamint Izland, Norvégia és Liechtenstein) egyikében kell bejegyezve lenniük. A díj lehetővé teszi a vállalkozások széles körű elismerését, hírnevének növekedését, valamint lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalkozás az iparág vezetőjeként pozícionálja magát a termékbiztonság tekintetében, további részletekről az EU vonatkozó oldalán lehet tájékozódni, egészen április 7-ig a pályázati határidő lejártáig.

Mit vár el a vásárló egy webáruháztól?
Az e-kereskedelemben nincsenek határok, ez óriási lehetőséget kínál a magyar webáruházaknak, de nem csak nekik! A nagykereskedelmi ellátók elvihetik a nagykereskedelmi piacot. Mi marad nekünk? A PSD2 fellendítheti az e-kereskedelmet? Hogyan használjuk ki előnyösen a fizetési feltételek felgyorsulását?

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo