Szimpla látogatóból könnyen lehet hűséges ügyfél

Ha a weboldal nem lendít az értékesítésen, nem teszi a dolgát - így fogalmazhatnánk röviden, tömören, velősen. Pedig néhány egyszerű lépés kell csak, és máris hűséges vásárlónk lehet egy szimpla látogatóból.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:Pixabay

Az ügyfelek számára ma már nagyon fontos az online jelenlét. A cégünk honlapja lehet az egyik legfontosabb marketing- és reklámeszközünk. Ez a platform mutatja meg néhány kattintás után a cégünk értékeit, erősségeit, előnyeit a potenciális felhasználóknak. Ha azonban a honlapunk webes megjelenése magas visszafordulási arányt produkál, nem konvertál, rányomja a bélyegét az értékesítésre is. A szakértők szerint három egyszerű módszerrel növelhetjük a vállalkozásunkat úgy, hogy online nagyobb konverziót generálunk.

Tömörség

Az egyik legfontosabb tény, hogy a nagy konvertáló oldalak nem bombázzák végtelen szövegekkel a látogatóikat. Általában a felhasználó nem akar órákig pörgetve olvasgatni az oldalunkon, higgyük el, bármennyire is szeretnénk sok mindent megosztani vele. Csupán pár másodpercet szán arra, hogy elérje, amit szeretne, így azt fogja értékelni, ha tömör formában adjuk neki a fő üzeneteinket. Például bátran használjunk az átlagtól eltérő méretű betűtípust. Ez a szabály a B2C és a B2B honlapokra egyaránt igaz.

Friss tartalom

A jó céges honlap 4 alapszabálya
Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.
A felhasználók közül a legvalószínűbb, hogy az válik vásárlónkká, aki már többször meglátogatta a weboldalunkat. Így a cél, hogy minél több visszatérő látogatót generáljunk. Ennek egyik legjobb módja, ha rendszeresen, naponta, akár naponta többször is friss, értékes tartalmat jelentetünk meg. Ha a látogatók tudják, hogy minden alkalommal, amikor megnyitják az oldalunkat, friss és informatív tartalom várja őket az oldalunkon, akkor szívesebben keresi fel rendszeresen azt. Függetlenül attól, hogy iparági trendekről, szakértői újdonságokról, vagy egyszerű hírekről beszélünk, érdemes munkát fektetni abba, hogy időről időre minőségi tartalmat adjunk a látogatóinknak. Az egyedi és érdekes információkkal kitűnhetünk a weboldalak rengetegéből, és a keresőoldalak motorjai is előrébb sorolnak bennünket.

Rugalmas design

Egyre több honlapot böngészünk mobil eszközről. Ennek ellenére még sok cég nem ismerte fel, hogy szükséges lehet egy mobil verzió is a weboldaláról. Pedig ha az ügyfelek nem tudják egyszerűen görgetni, olvasni az oldalunkat, mondjuk egy okostelefonon, könnyen feladják, és elhagyják az oldalt. Magyarán a visszafordulási arány igen magas lehet. Törekedjünk arra, hogy az online elérés minden eszközön (tablet, mobil, asztali gép) optimálisan működjön. Egy jól optimalizált weboldal lehet a legjobb értékesítőnk, amely lehetővé teszi, hogy több konverziót érjünk el. A rosszul megtervezett oldal nem csupán a márkánknak ártalmas, a versenytársainkhoz tereli a potenciális ügyfeleket. Ne sajnáljuk az időt és energiát a gondos, mindenre kiterjedő tervezésre.

Tippek a céges weboldal forgalmának növelésére
„Szeretnék sokkal több látogatót a honlapomra” - ez az egyik leggyakoribb kívánság a cégvezetők részéről, hiszen az online sikeresség egyik fontos mérőszáma a weboldal látogatottsága. A látogatók hiánya ugyanis azt eredményezheti, hogy elmarad az optimális forgalom és ennek következtében a bevételek is megcsappannak.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo