Szimpla látogatóból könnyen lehet hűséges ügyfél

Ha a weboldal nem lendít az értékesítésen, nem teszi a dolgát - így fogalmazhatnánk röviden, tömören, velősen. Pedig néhány egyszerű lépés kell csak, és máris hűséges vásárlónk lehet egy szimpla látogatóból.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:Pixabay

Az ügyfelek számára ma már nagyon fontos az online jelenlét. A cégünk honlapja lehet az egyik legfontosabb marketing- és reklámeszközünk. Ez a platform mutatja meg néhány kattintás után a cégünk értékeit, erősségeit, előnyeit a potenciális felhasználóknak. Ha azonban a honlapunk webes megjelenése magas visszafordulási arányt produkál, nem konvertál, rányomja a bélyegét az értékesítésre is. A szakértők szerint három egyszerű módszerrel növelhetjük a vállalkozásunkat úgy, hogy online nagyobb konverziót generálunk.

Tömörség

Az egyik legfontosabb tény, hogy a nagy konvertáló oldalak nem bombázzák végtelen szövegekkel a látogatóikat. Általában a felhasználó nem akar órákig pörgetve olvasgatni az oldalunkon, higgyük el, bármennyire is szeretnénk sok mindent megosztani vele. Csupán pár másodpercet szán arra, hogy elérje, amit szeretne, így azt fogja értékelni, ha tömör formában adjuk neki a fő üzeneteinket. Például bátran használjunk az átlagtól eltérő méretű betűtípust. Ez a szabály a B2C és a B2B honlapokra egyaránt igaz.

Friss tartalom

A jó céges honlap 4 alapszabálya
Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.
A felhasználók közül a legvalószínűbb, hogy az válik vásárlónkká, aki már többször meglátogatta a weboldalunkat. Így a cél, hogy minél több visszatérő látogatót generáljunk. Ennek egyik legjobb módja, ha rendszeresen, naponta, akár naponta többször is friss, értékes tartalmat jelentetünk meg. Ha a látogatók tudják, hogy minden alkalommal, amikor megnyitják az oldalunkat, friss és informatív tartalom várja őket az oldalunkon, akkor szívesebben keresi fel rendszeresen azt. Függetlenül attól, hogy iparági trendekről, szakértői újdonságokról, vagy egyszerű hírekről beszélünk, érdemes munkát fektetni abba, hogy időről időre minőségi tartalmat adjunk a látogatóinknak. Az egyedi és érdekes információkkal kitűnhetünk a weboldalak rengetegéből, és a keresőoldalak motorjai is előrébb sorolnak bennünket.

Rugalmas design

Egyre több honlapot böngészünk mobil eszközről. Ennek ellenére még sok cég nem ismerte fel, hogy szükséges lehet egy mobil verzió is a weboldaláról. Pedig ha az ügyfelek nem tudják egyszerűen görgetni, olvasni az oldalunkat, mondjuk egy okostelefonon, könnyen feladják, és elhagyják az oldalt. Magyarán a visszafordulási arány igen magas lehet. Törekedjünk arra, hogy az online elérés minden eszközön (tablet, mobil, asztali gép) optimálisan működjön. Egy jól optimalizált weboldal lehet a legjobb értékesítőnk, amely lehetővé teszi, hogy több konverziót érjünk el. A rosszul megtervezett oldal nem csupán a márkánknak ártalmas, a versenytársainkhoz tereli a potenciális ügyfeleket. Ne sajnáljuk az időt és energiát a gondos, mindenre kiterjedő tervezésre.

Tippek a céges weboldal forgalmának növelésére
„Szeretnék sokkal több látogatót a honlapomra” - ez az egyik leggyakoribb kívánság a cégvezetők részéről, hiszen az online sikeresség egyik fontos mérőszáma a weboldal látogatottsága. A látogatók hiánya ugyanis azt eredményezheti, hogy elmarad az optimális forgalom és ennek következtében a bevételek is megcsappannak.

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo