Segítünk felkészülni a reklámadóra!

Két törvénymódosítás alapvetően érinti a reklámpiac szereplőit. Nem csak a lap- és/vagy online kiadóknak, tartalomszolgáltatóknak, sales house-oknak, reklámügynökségeknek kell felkészülnie de minden hirdető cégnek, pénzügyesnek és könyvelőnek is!

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

A május végén elfogadott szabályok szerint a reklámadó mértéke és az adóalap-sávok jelentősen megváltoztak. Az új séma szerint az adóalap 100 millió forintot meg nem haladó részére 0%-os adókulcs érvényes, míg a felett 5,3%-os. (Korábban 500 millió forintos alapig 0% volt az adó mértéke, majd felette sávosan emelkedve akár az 50%-ot is elérhette a teher aránya.)

Emellett megrendelt hirdetés esetén, nyilatkozat hiányában a továbbiakban  5,3%-os adó fizetendő a korábbi 20%-os helyett.

Ami a társasági adót (TAO) illeti, a korábbi szabály szerint 2014-ben a nyilatkozat nélküli, megrendelt hirdetések összege az első forinttól kezdve TAO-alap növelő tétel. Azonban ez 2015-től úgy módosult, hogy kizárólag az évi 30 millió forintot meghaladó rész növeli a TAO-alapot.

A törvénymódosításokat a Magyar Közlöny június 4-i számában kihirdették, a jogszabály így 2015. június 5-én hatályba is lépett. Azzal a megjegyzéssel, hogy az új értékhatárokra, adómértékekre valamint az adóévi alkalmazás szabályaira vonatkozó módosítások csak a kihirdetést követő 31. napon, vagyis 2015. augusztus 5-én lépnek majd hatályba.

Nem csak a lap- és/vagy online kiadóknak, tartalomszolgáltatóknak, sales house-oknak, reklámügynökségeknek kell felkészülnie, de minden hirdető cégnek, pénzügyesnek és könyvelőnek is!

A Piac & Profit S.O.S  A reklámpiacot alapvetően átrendező törvényi változások című rendezvényén segítünk, hogy gyorsan tisztán lásson, mit kell másként tennie, hogyan kell igazodnia az elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz.

A felkészítő rendezvényen szakértő előadóink a törvények és azok végrehajtási rendelkezéseinek ismeretében hasznos ismeretekkel, tanácsokkal látják el a piaci szereplőket.

Időpont: 2015. június 25. 10.00−16.00 (csütörtök) Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia – és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

Részletes program és regisztráció itt!

 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo