Segítünk felkészülni a reklámadóra!

Két törvénymódosítás alapvetően érinti a reklámpiac szereplőit. Nem csak a lap- és/vagy online kiadóknak, tartalomszolgáltatóknak, sales house-oknak, reklámügynökségeknek kell felkészülnie de minden hirdető cégnek, pénzügyesnek és könyvelőnek is!

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

A május végén elfogadott szabályok szerint a reklámadó mértéke és az adóalap-sávok jelentősen megváltoztak. Az új séma szerint az adóalap 100 millió forintot meg nem haladó részére 0%-os adókulcs érvényes, míg a felett 5,3%-os. (Korábban 500 millió forintos alapig 0% volt az adó mértéke, majd felette sávosan emelkedve akár az 50%-ot is elérhette a teher aránya.)

Emellett megrendelt hirdetés esetén, nyilatkozat hiányában a továbbiakban  5,3%-os adó fizetendő a korábbi 20%-os helyett.

Ami a társasági adót (TAO) illeti, a korábbi szabály szerint 2014-ben a nyilatkozat nélküli, megrendelt hirdetések összege az első forinttól kezdve TAO-alap növelő tétel. Azonban ez 2015-től úgy módosult, hogy kizárólag az évi 30 millió forintot meghaladó rész növeli a TAO-alapot.

A törvénymódosításokat a Magyar Közlöny június 4-i számában kihirdették, a jogszabály így 2015. június 5-én hatályba is lépett. Azzal a megjegyzéssel, hogy az új értékhatárokra, adómértékekre valamint az adóévi alkalmazás szabályaira vonatkozó módosítások csak a kihirdetést követő 31. napon, vagyis 2015. augusztus 5-én lépnek majd hatályba.

Nem csak a lap- és/vagy online kiadóknak, tartalomszolgáltatóknak, sales house-oknak, reklámügynökségeknek kell felkészülnie, de minden hirdető cégnek, pénzügyesnek és könyvelőnek is!

A Piac & Profit S.O.S  A reklámpiacot alapvetően átrendező törvényi változások című rendezvényén segítünk, hogy gyorsan tisztán lásson, mit kell másként tennie, hogyan kell igazodnia az elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz.

A felkészítő rendezvényen szakértő előadóink a törvények és azok végrehajtási rendelkezéseinek ismeretében hasznos ismeretekkel, tanácsokkal látják el a piaci szereplőket.

Időpont: 2015. június 25. 10.00−16.00 (csütörtök) Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia – és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

Részletes program és regisztráció itt!

 

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo