Otthonról többet dolgozunk, mint az irodában

A rugalmas munkaidőben, illetve otthon dolgozók átlagban többet teljesítenek, mint társaik. Fennmaradó többlet-idejüket a nők a gyermekeikről való gondoskodásnak szentelik – a férfiak csak ritkán.

A német szakszervezeti szövetség alapítványának kutatása jutott erre a megállapításra. A több ezer munkavállaló megkérdezése alapján készült felmérés azt mutatta, hogy a rugalmas munkaidőben, illetve home officeban dolgozó férfiak hetente átlagosan 2 órával többet dolgoznak, mint irodai társaik, míg azok, akik teljesen szabadon oszthatják be munkaidejüket, átlag 4 órával többet teljesítenek.

Kép: Pixabay

Ezzel szemben az otthon, vagy rugalmasan beosztható munkarendben dolgozó nők csak kevéssel dolgoznak többet, viszont az átlagosan heti 3 óra többlet-időt a gyermekeiknek szentelik – ami a férfiaknál csak ritkán fordul elő. (Forrás: Die Welt)

Távmunka: kötetlenség vagy modern rabszolgaság?
Világszerte egyre többen dolgoznak internetes portálok révén. A digitális távmunkának sok az előnye, de arra is szükség van, hogy biztonságot nyújtsanak a bedolgozóknak.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo