Nem tud leállni a Lidl, újabb árcsökkentésről döntöttek

A vállalat ezúttal több mint 150 háztartási és vegyi áru, valamint tisztálkodási és szépségápolási cikket kínál olcsóbban, átlagosan 20 százalék kedvezménnyel. 

A Lidl tovább bővíti azoknak a háztartási és vegyi áruknak, valamint tisztálkodási és szépségápolási termékeknek a körét, amelyek árát csökkenti és tartósan alacsonyan tartja. A magyar családok így lényegesen olcsóbban, átlagosan 20 százalékkal kedvezőbb áron juthatnak hozzá több mint 150 termékhez, de vannak olyan árucikkek, amelyeknél az árcsökkentés mértéke az 1000 forintot is meghaladja. 

„Továbbra is azon dolgozunk, hogy vásárlóink mindent egy helyen, a lehető legjobb áron szerezhessenek be. Két hete a piacon elsőként tucatnyi háztartási termék esetében mérsékeltük az árakat, a piaci versenyhez igazodva pedig további 150 tisztálkodási és szépségápolási termék, valamint háztartási és vegyi áru árát csökkentjük. Célunk, hogy vásárlóink a teljes nagybevásárlást – az élelmiszerektől a szépségápolási cikkeken keresztül egészen a háztartási termékekig – gazdaságosan, kényelmesen és időtakarékosan végezhessék áruházainkban, ezért folyamatosan élen járunk az árak figyelésében és csökkentésében” – tájékoztatott Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo