A Lidl tovább bővíti azoknak a háztartási és vegyi áruknak, valamint tisztálkodási és szépségápolási termékeknek a körét, amelyek árát csökkenti és tartósan alacsonyan tartja. A magyar családok így lényegesen olcsóbban, átlagosan 20 százalékkal kedvezőbb áron juthatnak hozzá több mint 150 termékhez, de vannak olyan árucikkek, amelyeknél az árcsökkentés mértéke az 1000 forintot is meghaladja.
„Továbbra is azon dolgozunk, hogy vásárlóink mindent egy helyen, a lehető legjobb áron szerezhessenek be. Két hete a piacon elsőként tucatnyi háztartási termék esetében mérsékeltük az árakat, a piaci versenyhez igazodva pedig további 150 tisztálkodási és szépségápolási termék, valamint háztartási és vegyi áru árát csökkentjük. Célunk, hogy vásárlóink a teljes nagybevásárlást – az élelmiszerektől a szépségápolási cikkeken keresztül egészen a háztartási termékekig – gazdaságosan, kényelmesen és időtakarékosan végezhessék áruházainkban, ezért folyamatosan élen járunk az árak figyelésében és csökkentésében” – tájékoztatott Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.