Most már villámakciója is lesz a Lidlnek

A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az élelmiszerek után elsőként, már csütörtöktől jelentős mértékben mérsékli több szépségápolási termék és vegyiáru árát. A vállalat célja, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen és a lehető legjobb áron intézhessék.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát a Lidl, így az élelmiszerek után most a drogériás termékek árát mérsékli a vállalat. Május 15-től tucatnyi árucikket, köztük mosószereket, samponokat, tusfürdőket és különféle tisztítószereket minimum 20 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni, ami a legtöbb termék esetében több száz forintos megtakarítást jelent. A 2,7 literes Bonux Folyékony mosószer 800 forinttal, a 4 literes Ultra Free Extra Universal folyékony mosószer 580 forinttal lesz olcsóbb.

Mindent bedobnak csak legyen már vevő
Mindent bedobnak csak legyen már vevő
Fotó: Depositphotos
„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink gyorsan, egyszerűen intézhessék a mindennapi bevásárlást. Hiszünk a piaci verseny erejében és folyamatosan azon dolgozunk, hogy áruházainkban minden szükséges terméket biztosítani tudjunk számukra jó minőségben és a lehető legjobb áron. Az év eleje óta számos élelmiszer ára mérséklődött, most pedig több szépségápolási termékkel és vegyi áruval folytatjuk a sort, így nem csak pénzt, hanem időt és energiát is spórolhatnak a Lidl áruházakban vásárlók” – tájékoztatott Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Májusi extra kedvezmény

Az árcsökkentési kampány és a normál heti akciók mellett a Lidl Plus alkalmazás felhasználói számára egész májusban extra kedvezményt is kínál az áruházlánc: egy úgynevezett villámakció keretén belül 40 százalékos kedvezménnyel vásárolhatnak meg egy terméket. A „villámakció” az adott napon megadott egy termékre vonatkozik, amit a nap végéig és legfeljebb egyszer lehet felhasználni.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo