Most már villámakciója is lesz a Lidlnek

A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az élelmiszerek után elsőként, már csütörtöktől jelentős mértékben mérsékli több szépségápolási termék és vegyiáru árát. A vállalat célja, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen és a lehető legjobb áron intézhessék.

A heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát a Lidl, így az élelmiszerek után most a drogériás termékek árát mérsékli a vállalat. Május 15-től tucatnyi árucikket, köztük mosószereket, samponokat, tusfürdőket és különféle tisztítószereket minimum 20 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni, ami a legtöbb termék esetében több száz forintos megtakarítást jelent. A 2,7 literes Bonux Folyékony mosószer 800 forinttal, a 4 literes Ultra Free Extra Universal folyékony mosószer 580 forinttal lesz olcsóbb.

Mindent bedobnak csak legyen már vevő
Mindent bedobnak csak legyen már vevő
Fotó: Depositphotos
„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink gyorsan, egyszerűen intézhessék a mindennapi bevásárlást. Hiszünk a piaci verseny erejében és folyamatosan azon dolgozunk, hogy áruházainkban minden szükséges terméket biztosítani tudjunk számukra jó minőségben és a lehető legjobb áron. Az év eleje óta számos élelmiszer ára mérséklődött, most pedig több szépségápolási termékkel és vegyi áruval folytatjuk a sort, így nem csak pénzt, hanem időt és energiát is spórolhatnak a Lidl áruházakban vásárlók” – tájékoztatott Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Májusi extra kedvezmény

Az árcsökkentési kampány és a normál heti akciók mellett a Lidl Plus alkalmazás felhasználói számára egész májusban extra kedvezményt is kínál az áruházlánc: egy úgynevezett villámakció keretén belül 40 százalékos kedvezménnyel vásárolhatnak meg egy terméket. A „villámakció” az adott napon megadott egy termékre vonatkozik, amit a nap végéig és legfeljebb egyszer lehet felhasználni.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo