Nem csak a részvényár, a társadalmi értékteremtés is fontos

A részvényesi érték mellett ma már egyre nagyobb szerepet kap a társadalmi és környezeti értékteremtés a vállalatok életében. Ennek érdekében a Capital Communications stratégiai kommunikációs ügynökség impact branding néven új kommunikációs szolgáltatást indított. Az ügynökség a befektetők által egyre szélesebb körben alkalmazott impact investing célját és kritériumait ültette át a branding és a vállalati kommunikáció területére.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Capital Communications új szolgáltatása megfelel annak a globális trendnek, amely középpontba helyezi a márkák, a vállalatok és a szervezetek társadalmi, környezeti, ökológiai és etikai elkötelezettségét. Az ezen a területen végzett, eddigi szerteágazó gyakorlatot a Capital Communications egy meghatározó tevékenységbe integrálta, amit impact branding néven nevezett el. Az új szolgáltatás összhangban van és messzemenően figyelembe veszi az ENSZ által 2015-ben meghirdetett Fenntartható Fejlődési Célokat.

Dr. Hegyi Gábor - Kép: Capital Communications

„Napjainkban a fogyasztók, a befektetők, a vállalatok dolgozói és egyéb érintettjei, valamint a közvélemény egyre inkább elvárják a vállalatoktól és a márkáktól, hogy szerepet vállaljanak a globális környezeti és társadalmi problémák megoldásában, hogy ezáltal egy jobb világot építhessünk. Míg a vállalatok életében húsz évvel ezelőtt elsősorban a részvényesi értékteremtés volt a meghatározó, ma egyre inkább a társadalmi és környezeti értékteremtés kerül középpontba – mondta Hegyi Gábor, a Capital Communications alapító-ügyvezető igazgatója, a Világkommunikációs Fórum (WCF) szervezőbizottságának tagja, korábbi társelnöke. „Ezt az elvárást jól alátámasztja, hogy többek között az amerikai Fortune magazin 2015 óta évente „Change the World” listán rangsorolja azokat a vállalatokat, akik a legtöbbet tettek azért, hogy a világ jó irányba változzon. A Capital Communications az impact branding szolgáltatás keretében egyrészt segíti a vállalatokat abban, hogy a számukra legalkalmasabb és az alaptevékenységükhöz legjobban illő társadalmi és környezeti problémák megoldásában vegyenek részt, másrészt megtervezi és lebonyolítja az ehhez kapcsolódó márkaértéket növelő integrált kommunikációs kampányokat” – tette hozzá Hegyi Gábor.

Paul Mackintosh - Kép: Capital Communications

„Az impact branding egy teljesen új területe a vállalati- és márkakommunikációnak, amely a legégetőbb globális problémák megoldásába vonja be a vállalatokat, és ezáltal növeli a vállalat és a vállalati márkák értékét – hangsúlyozta Paul Mackintosh, a Capital Communications vezető tanácsadója. „Befektetői oldalról az impact investing képviselői már felismerték és alkalmazzák ezt a megközelítést a befektetési és pénzügyi területen. A Capital Communications a pénzügyi és vállalati kommunikációban megszerezett több évtizedes tapasztalatára építve, ezt a megközelítést kiterjesztette a branding, a vállalati identitás, a vállalati kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás területére, és mindezt egy holisztikus rendezőelv alapján impact branding néven egy szolgáltatásba integrálta” – folytatta Paul Mackintosh.

Véleményvezér

A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo