Mi lesz azokkal, akiknek nem telik majd villanyautóra?

Az átállás a belső égésű motorokról az elektromosokra lényegesen megemeli majd az autók árát és felmerül a kérdés, hogy alacsony jövedelműek megengedhetnek-e majd maguknak saját kocsit – jelentette ki a Volkswagen konszern felügyelő bizottságának elnöke.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hans Dieter Pietsch hangoztatta: ha átállnak a villanyautókra, a jelenlegi árszínvonalat nem lehet tartani, a most gyártott, olcsóbb kisautók fokozatosan eltűnnek majd a konszern kínálatából. Ilyen körülmények között felmerül a kérdés: alacsony jövedelmű emberek megengedhetnek-e majd maguknak a jövőben saját autót.

Az új e-Golf commons.wikipedia.org

A VW első elektromos kocsija mintegy 30.000 euróba, azaz kereken 10 milló forintba kerül majd. Pietsch szerint a politika felelős a kialakuló helyzetért, mert a Volkswagen csak elektromos autók bevezetésével tud megfelelni az átlagos károsanyag-kibocsátás követelményeinek.

Egyébként a Volkswagen, amely korábban fő vetélytársának minősítette a Tesla-t, az amerikai elektromos autógyártót, most

Egyedül nem megy: társulnak a vetélytársak
BMW és Mercedes, a két nagy vetélytárs együtt kíván működni, különben nem bírnák az önvezető – és az elektromos autók fejlesztésének milliárdos költségeit. Közös platformon készülhet majd a BMW 1-es és a Mercedes A-típusa is.
együttműködésre lépett vele. A VW újonnan alapított amerikai leányvállalata villanyautó-töltőálllomások hálózatát építi ki az Egyesült Államokban. Még idén felállítják az első 100 állomást, amelyekhez a Tesla szállítja a tároló akkumulátorokat. A 210 kWh kapacitású telepeket olyan időszakokban töltik fel a hálózatról, amikor olcsóbb az áram és azok csúcsidőben is ki tudják majd elégíteni az igényeket.

A VW egyébként egyfajta kártérítésként építi ki a töltőhálózatát, 10 év alatt, 2 Mrd. dolláros költséggel. A beruházás része annak az egyességnek, amelyet a VW amerikai dízel-botránya után kötöttek a hatóságokkal.

(Forrás: Die Welt)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo