Mi lesz azokkal, akiknek nem telik majd villanyautóra?

Az átállás a belső égésű motorokról az elektromosokra lényegesen megemeli majd az autók árát és felmerül a kérdés, hogy alacsony jövedelműek megengedhetnek-e majd maguknak saját kocsit – jelentette ki a Volkswagen konszern felügyelő bizottságának elnöke.

Hans Dieter Pietsch hangoztatta: ha átállnak a villanyautókra, a jelenlegi árszínvonalat nem lehet tartani, a most gyártott, olcsóbb kisautók fokozatosan eltűnnek majd a konszern kínálatából. Ilyen körülmények között felmerül a kérdés: alacsony jövedelmű emberek megengedhetnek-e majd maguknak a jövőben saját autót.

Az új e-Golf commons.wikipedia.org

A VW első elektromos kocsija mintegy 30.000 euróba, azaz kereken 10 milló forintba kerül majd. Pietsch szerint a politika felelős a kialakuló helyzetért, mert a Volkswagen csak elektromos autók bevezetésével tud megfelelni az átlagos károsanyag-kibocsátás követelményeinek.

Egyébként a Volkswagen, amely korábban fő vetélytársának minősítette a Tesla-t, az amerikai elektromos autógyártót, most

Egyedül nem megy: társulnak a vetélytársak
BMW és Mercedes, a két nagy vetélytárs együtt kíván működni, különben nem bírnák az önvezető – és az elektromos autók fejlesztésének milliárdos költségeit. Közös platformon készülhet majd a BMW 1-es és a Mercedes A-típusa is.
együttműködésre lépett vele. A VW újonnan alapított amerikai leányvállalata villanyautó-töltőálllomások hálózatát építi ki az Egyesült Államokban. Még idén felállítják az első 100 állomást, amelyekhez a Tesla szállítja a tároló akkumulátorokat. A 210 kWh kapacitású telepeket olyan időszakokban töltik fel a hálózatról, amikor olcsóbb az áram és azok csúcsidőben is ki tudják majd elégíteni az igényeket.

A VW egyébként egyfajta kártérítésként építi ki a töltőhálózatát, 10 év alatt, 2 Mrd. dolláros költséggel. A beruházás része annak az egyességnek, amelyet a VW amerikai dízel-botránya után kötöttek a hatóságokkal.

(Forrás: Die Welt)

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo