Május 19-ig lehet pályázni a Magyar Termék Nagydíjra

20. alkalommal, 46 főkategóriában hirdették meg a Magyar Termék Nagydíj Pályázatot – jelentette be a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Kiírói Tanácsa. A pályázat jubileumi évében is az innovatív szemlélet, a kreatív megoldások és a kiemelkedő minőség áll a fókuszban. A meghirdetett 46 pályázati főcsoport érinti többek között a vendéglátást, az építő- a mezőgazdasági- és élelmiszeripart, szabadidős, kulturális tevékenységeket, rendezvényeket az orvostechnikai- és kozmetikai szegmenset, vagy akár a bútor- és ruházati termékek gyártását is. Újdonságként idén először kapnak lehetőséget helyi közösségek tevékenységeik megmérettetésére. Május 19-ig lehet pályázni.

A Magyar Termék Nagydíj Pályázat kitüntetettjei azon vállalkozások és személyek, akik tevékenysége vagy megvalósított produktuma magas hozzáadott értéket képvisel kereskedelmi és társadalmi tartalmában egyaránt, hozzájárulva egy erősebb gazdaság megvalósulásához. Ez az egyetlen nem szakma specifikus tanúsító elismerés, melyre a gazdaság egész területéről, önkéntes, nyilvános pályázat útján lehet jelentkezni.

Kép:Magyar Termék Nagydíj

„A tanúsító védjegy alapítóiként elmondhatjuk, hogy a Magyar Termék Nagydíj és a hozzá kapcsolódó pályázat a magyar gazdaság alternatív programjaként segíti a vállalkozásokat, hogy helyüket, erejüket felmérjék.  Évről-évre elismeri azokat a hazai és Kárpát-medencei vállalkozásokat, amelyek munkájuk során nem csak a jóra, hanem a kiválóra törekedve alkotásaikkal, eredményeikkel bizonyítják a magyar elme és kreativitás nagyszerűségét, segítve hazánk piaci törekvéseinek megvalósítását.  20 év alatt körülbelül hatszorosára bővült a pályázati lehetőségek száma. Idén már 46 témakör közel 100 termékének van lehetősége a megmérettetésre. A fejlődést követve már idén is keressük a lehetőségét a digitális világ felé történő nyitásnak a Digitális Jóléti Programhoz kapcsolódva" -  mondta Kiss Károlyné, a Magyar Termék Nagydíj Pályázati iroda ügyvezető igazgatója, a Kiírók Tanácsa nevében a sajtótájékoztatóján.

Díjazták magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit
2017. március 16-án átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is, és egyedülálló a magyar piacon.
Kik jelentkezhetnek?

Minden természetes és jogi személy, jogi személyiség, egyéni vállalkozó vagy alkotóközösség, olyan pályázati főcsoportok szerinti, a pályázat céljainak megfelelő, Magyarországon, illetve a Kárpát-medencében gyártott, forgalmazott áruval, árucsoporttal, szolgáltatással indulhat a díjért. Egy pályázó több pályázattal is szerepelhet, illetve arra is van lehetőség, hogy több pályázó közös pályázattal induljon a megmérettetésen. Egy pályázatban egy termék vagy termékcsalád szerepelhet. Egy termékcsalád maximum 10 termékből állhat.

A kitüntetést magyar és angol nyelvű díszoklevél, valamint a Hollóházán működő Magyar Porcelánmanufaktúra Kft. – amely 2017-ben ünnepli 240 éves iparalapítását – alkotógárdája által készített, egyedi iparművészeti trófea tanúsítja. Az esemény során a Kiírók Tanácsának tagjai által külön elismerésekben is részesülnek kiemelkedő pályázatok. Ilyen kitüntetés a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Életmű Díja, a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Kárpát-medencéért Nívódíja, a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Kárpát-medencéért Életmű Díja, a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Sajtókövete Nívódíja és a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Emlékdíja. A Magyar Termék Nagydíj Pályázat Hűség Díját a Magyar Termék Nagydíj Pályázat 20. évfordulója alkalmából alapítottak a Védjegyoltalom jogosultjai.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo