Kirúgjam, vagy ne rúgjam?

Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld - hangzik a bölcsesség. Ez sokszor nem olyan könnyű egy cégvezető számára, de szakértőnk szerint nagyon fontos, annak érdekében, hogy tényleg a vezető kezében maradjon a cég sorsa.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A vezetők számára, bármilyen területen dolgoznak is, komoly nehézségeket jelenthet bizonyos döntések meghozatala. Ugyanakkor nagyon fontos látni azt a pontot, amikor a döntés meg kell hozni ahhoz, hogy a dolgok ne "maguktól", rajtunk kívül álló okok következményeként történjenek a cégben. Ennél sokkal hatékonyabb, a cég tudatossági szintjét erősen emelő megoldás, ha a vezető pontosan el tudja dönteni, mi az a pont, ameddig egy problémán dolgozni kell, és mikor jön el az ideje annak, hogy lezárja azt.

Az alábbi videóban szakértőnk, Pilát Gábor értékesítési tréner beszél erről. (Szakértőnk korábbi írását a kommunikáció fontosságáról itt olvashatják.)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo