Kirúgjam, vagy ne rúgjam?

Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld - hangzik a bölcsesség. Ez sokszor nem olyan könnyű egy cégvezető számára, de szakértőnk szerint nagyon fontos, annak érdekében, hogy tényleg a vezető kezében maradjon a cég sorsa.

A vezetők számára, bármilyen területen dolgoznak is, komoly nehézségeket jelenthet bizonyos döntések meghozatala. Ugyanakkor nagyon fontos látni azt a pontot, amikor a döntés meg kell hozni ahhoz, hogy a dolgok ne "maguktól", rajtunk kívül álló okok következményeként történjenek a cégben. Ennél sokkal hatékonyabb, a cég tudatossági szintjét erősen emelő megoldás, ha a vezető pontosan el tudja dönteni, mi az a pont, ameddig egy problémán dolgozni kell, és mikor jön el az ideje annak, hogy lezárja azt.

Az alábbi videóban szakértőnk, Pilát Gábor értékesítési tréner beszél erről. (Szakértőnk korábbi írását a kommunikáció fontosságáról itt olvashatják.)

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo