Kirúgjam, vagy ne rúgjam?

Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld - hangzik a bölcsesség. Ez sokszor nem olyan könnyű egy cégvezető számára, de szakértőnk szerint nagyon fontos, annak érdekében, hogy tényleg a vezető kezében maradjon a cég sorsa.

A vezetők számára, bármilyen területen dolgoznak is, komoly nehézségeket jelenthet bizonyos döntések meghozatala. Ugyanakkor nagyon fontos látni azt a pontot, amikor a döntés meg kell hozni ahhoz, hogy a dolgok ne "maguktól", rajtunk kívül álló okok következményeként történjenek a cégben. Ennél sokkal hatékonyabb, a cég tudatossági szintjét erősen emelő megoldás, ha a vezető pontosan el tudja dönteni, mi az a pont, ameddig egy problémán dolgozni kell, és mikor jön el az ideje annak, hogy lezárja azt.

Az alábbi videóban szakértőnk, Pilát Gábor értékesítési tréner beszél erről. (Szakértőnk korábbi írását a kommunikáció fontosságáról itt olvashatják.)

Véleményvezér

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb 

A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.
Az ukránok szerint Szijjártó Péter hazudott

Az ukránok szerint Szijjártó Péter hazudott 

Gyanús az ukránoknak a magyar külügyminiszter.
A Bige-család visszautasítja Gulyás Gergely vádjait

A Bige-család visszautasítja Gulyás Gergely vádjait 

A kormány nem tud leszállni a Bige-családról.
Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe

Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe 

Titok, hogy Trump bejelentésének megfelelően indultak-e amerikai atomtengeralattjárók az orosz partok felé.
Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott 

A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.
Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo