Kirúgjam, vagy ne rúgjam?

Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld - hangzik a bölcsesség. Ez sokszor nem olyan könnyű egy cégvezető számára, de szakértőnk szerint nagyon fontos, annak érdekében, hogy tényleg a vezető kezében maradjon a cég sorsa.

A vezetők számára, bármilyen területen dolgoznak is, komoly nehézségeket jelenthet bizonyos döntések meghozatala. Ugyanakkor nagyon fontos látni azt a pontot, amikor a döntés meg kell hozni ahhoz, hogy a dolgok ne "maguktól", rajtunk kívül álló okok következményeként történjenek a cégben. Ennél sokkal hatékonyabb, a cég tudatossági szintjét erősen emelő megoldás, ha a vezető pontosan el tudja dönteni, mi az a pont, ameddig egy problémán dolgozni kell, és mikor jön el az ideje annak, hogy lezárja azt.

Az alábbi videóban szakértőnk, Pilát Gábor értékesítési tréner beszél erről. (Szakértőnk korábbi írását a kommunikáció fontosságáról itt olvashatják.)

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo