Ki lesz a legjobb? - Versenyben az e-boltok

Az internet mára teljesen átszabta a kiskereskedelmet. A gombamód szaporodó webáruházak forgalma összességében évről évre nő, miközben a hagyományos boltok nehezen állják a versenyt. És ez még csak a kezdet! A trend egyértelmű: a webkereskedelemé a jövő. Ezt bizonyítja az Ország Boltja verseny sikere is, amely a magyar webáruházak legjelentősebb hazai megmérettetése.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A webkereskedelem térnyerése több mint piaci kérdés - ezt ismerték fel az Ország Boltja webáruház verseny elindítói. Az internet adta új piac mögött aktív fogyasztók állnak, akik nem csak vásárolnak, de kiterjedt szociális életet is élnek a neten. A különböző közösségi hálózatokon rendre megosztják vásárlási tapasztalataikat és ezzel bizony sokat segíthetnek egy-egy áruház felfutásában. Az egyéni vélemények azonban esetlegesek és nem is biztos, hogy igazságosak, miközben a feltörekvő webkereskedelemnek létszükséglete a vásárlói elégedettség mérése. A piacvezető magyar árösszehasonlító oldal, az Árukereső.hu ebből a tényből indult ki, amikor évekkel ezelőtt elindította Megbízható Bolt programját, majd tavaly útjára indította az Ország Boltja versenyt.

A megmérettetés legalább olyan egyszerű, mint a netes vásárlás. Az Ország Boltján bármely magyar webáruház versenyre kelhetett a vásárlók kegyeiért. A legnépszerűbb webáruházra egy kattintással bárki szavazhat a verseny hivatalos oldalán (www.orszagboltja.hu) vagy az egyes indulók honlapján. A minőségi díjra viszont csak a Megbízható Bolt Programban résztvevő webáruház vásárlója szavazhat egy rövid kérdőív kitöltésével, ahol ítéletet mondhat a szolgáltatás általános színvonaláról, a rendelés menetéről vagy épp a kézbesítésről.

Idén már közel 450 webáruház regisztrált a versenyre, ahol 16 kategóriában mérettethetik meg magukat. Külön indulnak például a baba-mama, sport és könyv áruházak, de díjazzák a legjobb elektronikus szexshopot is. Idén a legtöbb nevezés a szépségápolás és egészség, az otthon, kert és barkács, illetve a számítástechnika kategóriákban érkezett. Az egyes alkategóriák mellett a fődíjat a minőség díjasok legjobbja kapja - 2011-ben az első Ország Boltja díjat a 220volt.hu műszaki webáruháznak ítélték a vásárlók. - A verseny rangját jelzi, hogy a mindegy 1000 magyar webáruház fele indult tavaly is és idén is, ami egészen egyedülálló iparági elismerés - mondja Palocsay Géza, az Ország Boltját szervező Árukereső.hu operatív vezetője, aki hozzátette - A kezdeményezéssel mindenki profitál, nem csak az egyes webáruházaknak, hanem az egész internetes közösségnek jó: növeli az e-kereskedelem általános elfogadottságát és erősíti a bizalmat a vevők körében és nem utolsó sorban megmutatja a döntéshozóknak az iparág teljesítményét.

Hirdetési csomagot kap a nyertes!
A Piac&Profit is támogatja az Ország Legjobb Boltját, ezért kiadónk 500 ezer forintos hirdetési csomagot ajánl fel a verseny győztesének.

Az Ország Boltja több, mint játék - kitűnő marketingeszköz a nyertesek számára. A díjakban megtestesülő vásárlói elismerés nagyobb vonzerő a potenciális kliensek számára, mint bármilyen más hirdetési eszköz. Ráadásul az indulás ingyenes. Mindez visszaköszön a versenyzők számában, eddig négyszáznál többen regisztráltak. - Örömmel tapasztaltuk, hogy a 2011-es díjazottak kampányaikban felhasználják az elismerést, ami visszahat az Ország Boltjára is, hiszen idén még le sem zárult a verseny, de már 16 százalékkal többen szavaztak a kedvenc webshopjukra. Ebben az évben október 8-án zárul a verseny, az eredményhirdetés pedig 10-én lesz az Ország Boltja Gálán. - jegyzi meg Palocsay Géza, aki befejezésül hozzátette - tavalyhoz hasonlóan, idén is kiteszünk magunkért a díjátadón, hiszen az Ország Boltja a felelős webáruházak elismerése, és mint ilyen az egész iparág, valamint a mögöttünk álló internetes közösség közös ünnepe.

Rá is fér az iparágra az ünneplés, hisz az általános recesszió közepette, a kiskereskedelmi forgalom csökkenése mellett a webáruházak jól tartják magukat. Az Árukereső.hu és a  WebShop-Experts Kft. 305 webáruház megkérdezésével készített közös felmérése szerint a magyar e-kereskedelmi piac szereplői összességében növekvő árbevételről számoltak be. A tényleges forgalmi adatok ugyan nem nyilvánosak, de az átlagos tranzakció mértékéből erre is következtethetünk. A felmérés szerint 2011-ben 28600 forint, míg egy évvel korábban kétezer forinttal kevesebb volt az átlagos tranzakció. Mindennek fényében érthető, hogy miért is olyan népszerű a II. Ország Boltja verseny a magyar e-kereskedők körében: jó webáruháznak is elkél a cégér.

Véleményvezér

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo