Budapesten idén ismét 60 fiatalt vár 20 kreatívigazgató a Portfolio Night-ra (PN). A PN a reklámszakma országokon átívelő portfolió szemléje, találkozó kreatívigazgatók és pályakezdők között, lehetőség a reklámszakmába való bekerülésre és egy újabb platform a kreatív gondolkodásra.
A PN Budapesten a fiatalok 15 perces rapid randik keretében egyenként három kreatívigazgatónak mutathatják meg az ötleteiket és kaphatnak hasznos visszajelzéseket. A különösen ügyesek akár állásajánlathoz is juthatnak. A PN-t a világ számos országában egy időben szervezik.
A következő hetekben a PN Budapest Facebook oldalán a legismertebb magyar kreatívigazgatók mondják el, ők hogyan kerültek be a szakmába és szerintük miért érdemes részt venniük a pályakezdőknek a Portfolio Night-on. A szakemberekkel miniinterjúk is készülnek, amelyeket a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap jelentet meg április végétől.