Ki akar a reklámszakmában dolgozni?

A Portfolio Night ismét lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak: május 22-én újra megszervezik Budapesten a portfolió szemlét.

Kép:sxc

Budapesten idén ismét 60 fiatalt vár 20 kreatívigazgató a Portfolio Night-ra (PN).  A PN a reklámszakma országokon átívelő portfolió szemléje, találkozó kreatívigazgatók és pályakezdők között, lehetőség a reklámszakmába való bekerülésre és egy újabb platform a kreatív gondolkodásra.

A PN Budapesten a fiatalok 15 perces rapid randik keretében egyenként három kreatívigazgatónak mutathatják meg az ötleteiket és kaphatnak hasznos visszajelzéseket. A különösen ügyesek akár állásajánlathoz is juthatnak. A PN-t a világ számos országában egy időben szervezik.

A következő hetekben a PN Budapest Facebook oldalán a legismertebb magyar kreatívigazgatók mondják el, ők hogyan kerültek be a szakmába és szerintük miért érdemes részt venniük a pályakezdőknek a Portfolio Night-on. A szakemberekkel miniinterjúk is készülnek, amelyeket a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap jelentet meg április végétől.

 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo