Hogyan csökkenti a fluktuációt egy szállítmányozással foglalkozó cég?

Munkaerő-piaci szempontból a cégek, vállalatok manapság vérzivataros időket élnek, hiszen itthon is egyre több iparágat sújt a munkaerőhiány. Egy szállítmányozással foglalkozó cégnél a munkaerőhiány komoly veszteséget jelent, hiszen egy álló kamion, aminek nincs vezetője, havi szinten akár egymillió forintos veszteséget is jelenthet a cégnek. Stratégia kell tehát, hogy egyrészt csökkentsék a fluktuációt, másrészt hosszú távon meg tudják tartani a tehetséges, szakképzett munkavállalóikat.

„Arra is felhívnám a figyelmet, hogy ma már elengedhetetlen, hogy egy cég felelősséget vállaljon a munkatársaiért azon a téren is, hogy biztosítást köt rájuk, nemcsak a saját védelmükben, de a családjuk érdekében is. Mi ezen felül egy magánklinikával is szerződést kötöttünk, és ez a megállapodás minden egyes kollégánkra kiterjed. Ez garantálja számukra, hogy panaszaikat a magyar egészségügyben elérhetőnél magasabb minőségben és rövidebb idő alatt legyen lehetőségük kivizsgáltatni. Mi abban hiszünk, hogy a vállalatunk akkor tud sikeresen működni, ha minden munkatársunk jól és biztonságban érzi magát” – tette hozzá a SZAM SPED Kft. cégvezetője.

 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo