Éled Budapest, újabb jel, hogy vége a home office-nak

A Covid-járvány után ismét fellendülő idegenforgalomnak, a sporteseményeknek, koncerteknek, az újra kinyitó szórakozóhelyeknek, a home office visszaszorulásának és a vidéki terjeszkedésnek köszönhetően látványosan megugró, több területen új rekordot jelentő teljesítménnyel zárta az elmúlt évet a Főtaxi. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A társaságnak dolgozó sofőrök által teljesített fuvarok száma az egyharmadával növekedett 2022-ben az egy évvel korábbihoz képest, a flotta autói pedig így összesen közel 36 millió kilométert tettek meg.  

„E növekedésben kulcsszerepet játszott a Budapest Airporttal, a Sziget Fesztivállal és a Formula-1 Magyar Nagydíjjal megvalósított sikeres együttműködés, de ott voltak a főtaxis autók az összes népszerű fővárosi koncert- és partihelyszínen is. A megnövekedett forgalmat mintegy 1500 taxi szolgálta ki – ezen belül a közel félezer kocsit számláló környezetkímélő flottából 170 tisztán elektromos meghajtású autó” – kommentálta a tavalyi eredményeket Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója.

Egymillió utas Ferihegyről, lecsengőben a home office

A járványidőszak lecsengésével újra visszatértek a turisták és megint népszerű desztinációvá vált Budapest, így tavaly a főtaxis flotta teljes futásteljesítményének közel egyharmada kapcsolódott a reptéri forgalomhoz. A ferihegyi fuvarok száma több mint a kétszeresére ugrott 2021-hez képest, a repülőtérről szállított utasok száma pedig tavaly meghaladta az egymillió főt.

Rekordokkal zárta az elmúlt évet a Főtaxi (Fotó: Főtaxi)
Rekordokkal zárta az elmúlt évet a Főtaxi (Fotó: Főtaxi)

Tavaly közel minden 10. utazást a céges partnerek megrendelései alapján teljesített a Főtaxi. A vállalati fuvarok száma új rekordot döntve felülmúlta a 2019-es csúcsot is, 2021-hez viszonyítva pedig 33 százalékos bővülés következett be.

„Ezt a növekedést a tapasztalataink szerint alapvetően az magyarázza, hogy számottevően csökkent a vállalatoknál a home office-ban tölthető napok száma, az irodai munkavégzés mellett pedig gyakoribbá váltak a személyes találkozók is” – mondta Reich Ádám.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo