Éled Budapest, újabb jel, hogy vége a home office-nak

A Covid-járvány után ismét fellendülő idegenforgalomnak, a sporteseményeknek, koncerteknek, az újra kinyitó szórakozóhelyeknek, a home office visszaszorulásának és a vidéki terjeszkedésnek köszönhetően látványosan megugró, több területen új rekordot jelentő teljesítménnyel zárta az elmúlt évet a Főtaxi. 

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A társaságnak dolgozó sofőrök által teljesített fuvarok száma az egyharmadával növekedett 2022-ben az egy évvel korábbihoz képest, a flotta autói pedig így összesen közel 36 millió kilométert tettek meg.  

„E növekedésben kulcsszerepet játszott a Budapest Airporttal, a Sziget Fesztivállal és a Formula-1 Magyar Nagydíjjal megvalósított sikeres együttműködés, de ott voltak a főtaxis autók az összes népszerű fővárosi koncert- és partihelyszínen is. A megnövekedett forgalmat mintegy 1500 taxi szolgálta ki – ezen belül a közel félezer kocsit számláló környezetkímélő flottából 170 tisztán elektromos meghajtású autó” – kommentálta a tavalyi eredményeket Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója.

Egymillió utas Ferihegyről, lecsengőben a home office

A járványidőszak lecsengésével újra visszatértek a turisták és megint népszerű desztinációvá vált Budapest, így tavaly a főtaxis flotta teljes futásteljesítményének közel egyharmada kapcsolódott a reptéri forgalomhoz. A ferihegyi fuvarok száma több mint a kétszeresére ugrott 2021-hez képest, a repülőtérről szállított utasok száma pedig tavaly meghaladta az egymillió főt.

Rekordokkal zárta az elmúlt évet a Főtaxi (Fotó: Főtaxi)
Rekordokkal zárta az elmúlt évet a Főtaxi (Fotó: Főtaxi)

Tavaly közel minden 10. utazást a céges partnerek megrendelései alapján teljesített a Főtaxi. A vállalati fuvarok száma új rekordot döntve felülmúlta a 2019-es csúcsot is, 2021-hez viszonyítva pedig 33 százalékos bővülés következett be.

„Ezt a növekedést a tapasztalataink szerint alapvetően az magyarázza, hogy számottevően csökkent a vállalatoknál a home office-ban tölthető napok száma, az irodai munkavégzés mellett pedig gyakoribbá váltak a személyes találkozók is” – mondta Reich Ádám.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo