Égető kérdéssé vált a céges flották üzemanyag felhasználása

A tartósan magas üzemanyagárak, valamint a cégautók esetében a kedvezményes tankolási lehetőség eltörlése komoly kihívás elé állítja a cégeket.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A modern járműinformatikai megoldásokkal az üzemeltetők olyan tényezőkről is pontos képet kaphatnak, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Folyamatosan látható és elemezhető a flotta aktuális üzemanyag-fogyasztása, a gépjárművek alapjáraton töltött ideje, a hirtelen gyorsítások, vagy fékezések, az ABS használat, vagy a kiugró, átlagon felüli fordulatszámok. Egyszóval szinte mindenről, ami negatívan befolyásolhatja a járművek üzemanyag-fogyasztását” –  fűzte hozzá Nagy Zsolt.

Gyorsan megtérülő fejlesztés

Céges flottáknál a járműinformatika már néhány autó esetében is megtérülő beruházás lehet. Korábban személyautóknál 10 darabtól, haszonjárműveknél pedig már 5 darabos flottáktól javasolták a használatát. A mai üzemanyagárak, szervízdíjak és napidíjak mellett már kisebb, 2-5 járműből álló flottáknál fél éven belül megtérülhet. Nagyobb, 15-20 darabos flották esetén pedig akár 10-40 százalékot lehet spórolni a járművekkel kapcsolatos költségekkel. Egy telematikai rendszer a jellemzően havidíjas modellben kínált szolgáltatás miatt minimális indulóköltségekkel vagy akár indulóköltségek nélkül is bevezethető, ami az aktuális üzemanyagárak, szerviz és alkatrész-költségek mellett akár már 2-3 hónap után megtérülhet.

Manapság a legnépszerűbb telematikai megoldások közé tartozik az útvonalelemzés, a kötelező szervizek, vagy lejáró okmányok miatti riasztások. Népszerű szolgáltatásnak tekinthető még az üzemanyag szint mérése, valamint a jármű fogyasztásának követése. Ugyancsak fontos szemponttá vált az autóhasználathoz köthető riportok elkészítése, amelyekből azonnal a dolgozók milyen költséget generálnak a cégnek a jármű magáncélú használatával.

Véleményvezér

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo