Az év második felére teljes lefedettséget érne el Budapesten és vonzáskörzetében az Auchan webshopja, de már a nyár folyamán Budapest minden területén elérhetővé válik a szolgáltatás, ehhez mintegy 100 házhoz szállító autót állít csatasorba a cég. A tavaly novemberben elindított, először a budai kerületekben elérhető online kereskedelmi platform, a kiskereskedelmi lánc szerint dinamikusan fejlődött, ezért tűzték ki azt a célt, hogy minden a fővárosban és az agglomerációban lakó számára elérhető legyen a szolgáltatás. A minőségi szolgáltatás és a személyre szabott igények kiszolgálásának magas szintű biztosítása érdekében a vállalat a teljes online üzletágát és a kiszállítást is saját infrastruktúrával és saját alkalmazásban álló munkatársakkal üzemelteti majd - hangzott el a cég magyarországi eredményeit bemutató sajtótájékoztatón július hetedikén.
Az kiskereskedelmi lánc tavaly jelentősen, 3,8 százalékkal növelte forgalmát, amely így a 19 áruházban és 18 töltőállomáson meghaladta a bruttó 350 milliárd forintot. Az Auchan idén Szekszárd belvárosában megnyitja első szupermarketjét is. "A szekszárdi áruházunk megnyitása fontos mérföldkő magyarországi kereskedelmi tevékenységünkben, hiszen ismét egy új formátummal, a szupermarkettel szolgálhatjuk ki vevőink igényeit. A város környéki hipermarketjeink mellett ezzel az új formátummal immáron a városok központjaiban is várjuk vásárlóinkat" - mondta Dominique Ducoux az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.