Beszállító lenne egy multinál? Itt a lehetőség

Folytatja a Lidl két évvel ezelőtt elindított programját és továbbra is várja a kiváló minőségű termékeket előállító hazai termelőket, vállalkozásokat. A további potenciális beszállítók felkutatására az áruházlánc most egy rendezvénysorozatot indít el, amelyen az érdeklődők első kézből informálódhatnak a program előnyeiről, a csatlakozás feltételeiről.

A 2013-ban indított Lidl a magyar beszállítókért programmal az áruházlánc azt a célt tűzte ki maga elé, hogy növelje szortimentjében a magyar termékek arányát, támogassa a magyar termelőket a hazai és nemzetközi jelenlét erősítésében egyaránt, ezáltal pedig elősegítse a magyar gazdaság fejlődését és versenyképességét.

A biztosabb piacért megéri teljesíteni a feltételeket
A nagyvállalatoknak beszállító kis-és középvállalkozások lehetnek a gazdaság motorjai. A vállalkozások számára nagyobb biztonságot jelent a kiszámítható, tervezhető felvásárlóval való kapcsolat. Persze az elvárások is magasak, de nem lehetetlen megfelelni.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke az eddig elért eredményekkel kapcsolatban elmondta: „A program immár két éves és rendkívül sikeresnek bizonyult: míg 2013-ban közel 170 magyar beszállító 810 féle terméke volt elérhető, addig mostanra 321 beszállító 2519 terméke fordult meg áruházunk polcain. Célunk, hogy jó minőségű magyar termékeket kínáljunk vásárlóinknak, és megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők és feldolgozóüzemek mellett.”

A vállalkozások a hazai, országos szintű megjelenés mellett lehetőséget kaphatnak a külpiacra lépéshez is, hiszen az áruházlánc nemzetközi hálózatába is bekapcsolódhatnak. A program ezen a téren is eredményes: míg két évvel ezelőtt 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.

Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésre. További lehetséges beszállítókkal való találkozás érdekében április 28. és május 12 között egy négyállomásos (Miskolc, Debrecen, Székesfehérvár, Győr) rendezvénysorozatot indít el, ahol az érdeklődők első kézből kaphatnak információkat a program részleteiről, előnyeiről, valamint a csatlakozás feltételeiről. Az előadásokat követően személyes bemutatkozásra is lehetőség lesz. A rendezvénysorozaton a részvétel ingyenes, előzetesen regisztrálni a https://beszallito.lidl.hu oldalon lehet.

Így váljunk sikeres beszállítóvá
Hogyan nyerhet egy kkv beszállítói pozíciót? Hogyan jut el egy magyar kkv a világpiac küszöbéhez? Erre a kérdésre keresték a választ a szakemberek a Piac&Profit „Beszállítónak lenni jó” című konferenciáján.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo