Beszállító lenne egy multinál? Itt a lehetőség

Folytatja a Lidl két évvel ezelőtt elindított programját és továbbra is várja a kiváló minőségű termékeket előállító hazai termelőket, vállalkozásokat. A további potenciális beszállítók felkutatására az áruházlánc most egy rendezvénysorozatot indít el, amelyen az érdeklődők első kézből informálódhatnak a program előnyeiről, a csatlakozás feltételeiről.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 2013-ban indított Lidl a magyar beszállítókért programmal az áruházlánc azt a célt tűzte ki maga elé, hogy növelje szortimentjében a magyar termékek arányát, támogassa a magyar termelőket a hazai és nemzetközi jelenlét erősítésében egyaránt, ezáltal pedig elősegítse a magyar gazdaság fejlődését és versenyképességét.

A biztosabb piacért megéri teljesíteni a feltételeket
A nagyvállalatoknak beszállító kis-és középvállalkozások lehetnek a gazdaság motorjai. A vállalkozások számára nagyobb biztonságot jelent a kiszámítható, tervezhető felvásárlóval való kapcsolat. Persze az elvárások is magasak, de nem lehetetlen megfelelni.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke az eddig elért eredményekkel kapcsolatban elmondta: „A program immár két éves és rendkívül sikeresnek bizonyult: míg 2013-ban közel 170 magyar beszállító 810 féle terméke volt elérhető, addig mostanra 321 beszállító 2519 terméke fordult meg áruházunk polcain. Célunk, hogy jó minőségű magyar termékeket kínáljunk vásárlóinknak, és megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők és feldolgozóüzemek mellett.”

A vállalkozások a hazai, országos szintű megjelenés mellett lehetőséget kaphatnak a külpiacra lépéshez is, hiszen az áruházlánc nemzetközi hálózatába is bekapcsolódhatnak. A program ezen a téren is eredményes: míg két évvel ezelőtt 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.

Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésre. További lehetséges beszállítókkal való találkozás érdekében április 28. és május 12 között egy négyállomásos (Miskolc, Debrecen, Székesfehérvár, Győr) rendezvénysorozatot indít el, ahol az érdeklődők első kézből kaphatnak információkat a program részleteiről, előnyeiről, valamint a csatlakozás feltételeiről. Az előadásokat követően személyes bemutatkozásra is lehetőség lesz. A rendezvénysorozaton a részvétel ingyenes, előzetesen regisztrálni a https://beszallito.lidl.hu oldalon lehet.

Így váljunk sikeres beszállítóvá
Hogyan nyerhet egy kkv beszállítói pozíciót? Hogyan jut el egy magyar kkv a világpiac küszöbéhez? Erre a kérdésre keresték a választ a szakemberek a Piac&Profit „Beszállítónak lenni jó” című konferenciáján.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo