Beszállító lenne egy multinál? Itt a lehetőség

Folytatja a Lidl két évvel ezelőtt elindított programját és továbbra is várja a kiváló minőségű termékeket előállító hazai termelőket, vállalkozásokat. A további potenciális beszállítók felkutatására az áruházlánc most egy rendezvénysorozatot indít el, amelyen az érdeklődők első kézből informálódhatnak a program előnyeiről, a csatlakozás feltételeiről.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A 2013-ban indított Lidl a magyar beszállítókért programmal az áruházlánc azt a célt tűzte ki maga elé, hogy növelje szortimentjében a magyar termékek arányát, támogassa a magyar termelőket a hazai és nemzetközi jelenlét erősítésében egyaránt, ezáltal pedig elősegítse a magyar gazdaság fejlődését és versenyképességét.

A biztosabb piacért megéri teljesíteni a feltételeket
A nagyvállalatoknak beszállító kis-és középvállalkozások lehetnek a gazdaság motorjai. A vállalkozások számára nagyobb biztonságot jelent a kiszámítható, tervezhető felvásárlóval való kapcsolat. Persze az elvárások is magasak, de nem lehetetlen megfelelni.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke az eddig elért eredményekkel kapcsolatban elmondta: „A program immár két éves és rendkívül sikeresnek bizonyult: míg 2013-ban közel 170 magyar beszállító 810 féle terméke volt elérhető, addig mostanra 321 beszállító 2519 terméke fordult meg áruházunk polcain. Célunk, hogy jó minőségű magyar termékeket kínáljunk vásárlóinknak, és megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők és feldolgozóüzemek mellett.”

A vállalkozások a hazai, országos szintű megjelenés mellett lehetőséget kaphatnak a külpiacra lépéshez is, hiszen az áruházlánc nemzetközi hálózatába is bekapcsolódhatnak. A program ezen a téren is eredményes: míg két évvel ezelőtt 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.

Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésre. További lehetséges beszállítókkal való találkozás érdekében április 28. és május 12 között egy négyállomásos (Miskolc, Debrecen, Székesfehérvár, Győr) rendezvénysorozatot indít el, ahol az érdeklődők első kézből kaphatnak információkat a program részleteiről, előnyeiről, valamint a csatlakozás feltételeiről. Az előadásokat követően személyes bemutatkozásra is lehetőség lesz. A rendezvénysorozaton a részvétel ingyenes, előzetesen regisztrálni a https://beszallito.lidl.hu oldalon lehet.

Így váljunk sikeres beszállítóvá
Hogyan nyerhet egy kkv beszállítói pozíciót? Hogyan jut el egy magyar kkv a világpiac küszöbéhez? Erre a kérdésre keresték a választ a szakemberek a Piac&Profit „Beszállítónak lenni jó” című konferenciáján.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo