Beszállító lenne egy multinál? Itt a lehetőség

Folytatja a Lidl két évvel ezelőtt elindított programját és továbbra is várja a kiváló minőségű termékeket előállító hazai termelőket, vállalkozásokat. A további potenciális beszállítók felkutatására az áruházlánc most egy rendezvénysorozatot indít el, amelyen az érdeklődők első kézből informálódhatnak a program előnyeiről, a csatlakozás feltételeiről.

A 2013-ban indított Lidl a magyar beszállítókért programmal az áruházlánc azt a célt tűzte ki maga elé, hogy növelje szortimentjében a magyar termékek arányát, támogassa a magyar termelőket a hazai és nemzetközi jelenlét erősítésében egyaránt, ezáltal pedig elősegítse a magyar gazdaság fejlődését és versenyképességét.

A biztosabb piacért megéri teljesíteni a feltételeket
A nagyvállalatoknak beszállító kis-és középvállalkozások lehetnek a gazdaság motorjai. A vállalkozások számára nagyobb biztonságot jelent a kiszámítható, tervezhető felvásárlóval való kapcsolat. Persze az elvárások is magasak, de nem lehetetlen megfelelni.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke az eddig elért eredményekkel kapcsolatban elmondta: „A program immár két éves és rendkívül sikeresnek bizonyult: míg 2013-ban közel 170 magyar beszállító 810 féle terméke volt elérhető, addig mostanra 321 beszállító 2519 terméke fordult meg áruházunk polcain. Célunk, hogy jó minőségű magyar termékeket kínáljunk vásárlóinknak, és megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők és feldolgozóüzemek mellett.”

A vállalkozások a hazai, országos szintű megjelenés mellett lehetőséget kaphatnak a külpiacra lépéshez is, hiszen az áruházlánc nemzetközi hálózatába is bekapcsolódhatnak. A program ezen a téren is eredményes: míg két évvel ezelőtt 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.

Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésre. További lehetséges beszállítókkal való találkozás érdekében április 28. és május 12 között egy négyállomásos (Miskolc, Debrecen, Székesfehérvár, Győr) rendezvénysorozatot indít el, ahol az érdeklődők első kézből kaphatnak információkat a program részleteiről, előnyeiről, valamint a csatlakozás feltételeiről. Az előadásokat követően személyes bemutatkozásra is lehetőség lesz. A rendezvénysorozaton a részvétel ingyenes, előzetesen regisztrálni a https://beszallito.lidl.hu oldalon lehet.

Így váljunk sikeres beszállítóvá
Hogyan nyerhet egy kkv beszállítói pozíciót? Hogyan jut el egy magyar kkv a világpiac küszöbéhez? Erre a kérdésre keresték a választ a szakemberek a Piac&Profit „Beszállítónak lenni jó” című konferenciáján.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo