A teljes európai piacnak, így Magyarországnak is hátat fordít a műanyag élelmiszer-tárolók szinonímájává vált amerikai márka, a Tupperware. A magyarországi búcsút a cég kelet-közép-európai részlegének vezetője, Vojtěch Zmrzlík jelentette be még januárban, amikor saját Facebook-oldalán közölte, hogy nem hosszabbítják meg a márka termékeinek forgalmazására vonatkozó licenszüket – számolt be róla a hvg.hu.
A vállalat mostantól legfontosabb piacaira összpontosítja erőforrásait, ezek között pedig nemhogy Magyarország, de még Európa sem szerepel. Legszebb napjaiban a Tupperware több mint 80 országban értékesített műanyag dobozokat, ez mára 8-ra csökkent: az Egyesült Államok mellett a szomszédos Kanadára és Mexikóra, Brazíliára, valamint Kínára, Indiára, Malajziára és Dél-Koreára.
Az európai búcsú a cégvezetés szerint nem végleges, ha sikerül egyenesbe hozni a működést, a jövőben újra terjeszkednének Európa felé – írja a portál.