Kérdésekre válaszolva Heiszler Gabriella elmondta, hogy az áruházlánc összesen 20-22 ezer élelmiszer-terméket és mintegy 10 ezer nem élelmiszer-terméket árul. A fejlesztések eredményeképpen 4400 sajátmárkás termékük van, amelyek 87 százaléka hazai beszállítóktól származik. Tavaly az árbevétel egyharmada már a sajátmárkás termékek forgalmából keletkezett - emelte ki. Hozzátette azt is, hogy a vásárlók extrémen árérzékenyek lettek.
Több tej és cukor fogy
Az árstopos termékek forgalma változatlanul kiemelkedő. Az elnök-ügyvezető példaként említette, hogy csaknem négyszer annyi 2,8 százalékos zsírtartalmú UHT tejet adnak el, mint korábban, mert a fogyasztók átálltak erre. Cukorból háromszoros mennyiség fogy, miután egyes cukrászdáknak, éttermeknek, hoteleknek a mennyiségi korlátozás ellenére is olcsóbb így vásárolni, mint nagykereskedőtől rendelni.
(MTI)