A TV2 képernyőjén augusztus utolsó hetében debütál A hét ajánlata elnevezésű reklámmegoldás, melyet a csatorna a költséghatékony megoldások kedvelőinek, rövid promóciós üzenetek elhelyezésére fejlesztett ki. Az új megoldás egyedi jellemzője, hogy TV2-es imázselemek járulnak hozzá az ajánlat hitelességéhez és különleges megjelenéséhez.
Miért érdekes ez a nézőnek?
- A néző a reklámzajtól távol egy csokor kihagyhatatlan akcióról értesül A hét ajánlatában.
- Pontos tájékoztatást kap arról, hogy mi az, amiről ezen a héten nem érdemes lemaradni. A képernyőn látott nem mindennapi ajánlat részletei a www.tv2.hu/ahetajanlata oldalon is megtekinthetőek, ahonnan a néző a kedvező ajánlatra kattintva közvetlenül a hirdető partner weboldalára jut.
- A kihagyhatatlan ajánlatot közvetítő rövid reklámszpot mindig azonos időben, szinte önálló műsorként jelentkezik a TV2 képernyőjén. Hétköznaponként háromszor (9:00, 14:15 és 18:55 órai kezdettel), hétvégén pedig kétszer (12:00 és 18:25 órai kezdettel) tűzi műsorra a csatorna.
Miért előnyös a hirdetőnek?
- A hét ajánlata egyedi értékesítést támogató eszköz, mely egyetlen konkrét akciót, terméket vagy szolgáltatást és hozzá kapcsolódó árat kommunikál.
- A gyorsaságot és költséghatékonyságot, amit a szórólap, az óriásplakát vagy a rádió nyújt, ötvözi a televízió nyújtotta előnyökkel: gyors, országos elérést biztosít.
- A hagyományos szpothoz képest lényegesen alacsonyabb gyártási költségek mellett, a televízióban megszokotthoz képest jóval rövidebb rendelési határidővel (átlagosan 2 hét) elkészíthető.
- A hagyományos reklámblokktól elválasztva, önálló szpotként, közvetlenül a műsor (hétköznaponként pl. a reggeli Mokka, a délutáni Kvízió vagy sorozat, illetve a Tények) után jelentkezik, 60 mp-ben.
- A hét ajánlata a TV2 kiemelt ajánlata is egyben, ezért önálló brandként saját logóval rendelkezik. Hitelességét a TV2 márkaimidzsből kölcsönzött arculati elemekből nyeri, a szpot a TV2 műsorpromókban megszokott szürkésfehér tükröződő háttéren, és a TV2 saját hangjának felkonferálásában látható és hallható.
A TV2 új hirdetői szokásoknak enged teret és születő, új hirdetői rétegnek is alkalmat teremt a megjelenésre legújabb reklámfelületével, ahogy tette ezt például a július 16-án a TV2 stúdiójában rendezett KKV konferencián is, ahol a kis- és középvállalkozói rétegnek kínált költséghatékony, de nagy lefedettséget biztosító országos megjelenést.
A hét ajánlatát, a legfrissebb újgenerációs BRANDcare megoldást a 35. héttől láthatjuk a képernyőn, mindjárt három hirdetővel, az ALDI-val, az Opticnettel, és a Balla Bútorral. Az új reklámmegoldást múlt a héten rövid bevezető kampánnyal is népszerűsítette a csatorna.