A hét ajánlata a TV2-n

Augusztustól kikerülhetetlen, a klasszikus reklámoktól merőben eltérő hirdetői ajánlatokkal várja a nézőket a TV2. A csatorna legújabb reklámszpot-megoldása, A hét ajánlata  a promóciós kampányok esetében tapasztalt gyors és rugalmas átfutási határidőkkel dolgozik, és TV2-es arculatba öltöztetve, mindig azonos időben jelentkezik majd a képernyőn.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A TV2 képernyőjén augusztus utolsó hetében debütál A hét ajánlata elnevezésű reklámmegoldás, melyet a csatorna a költséghatékony megoldások kedvelőinek, rövid promóciós üzenetek elhelyezésére fejlesztett ki. Az új megoldás egyedi jellemzője, hogy TV2-es imázselemek járulnak hozzá az ajánlat hitelességéhez és különleges megjelenéséhez.

Miért érdekes ez a nézőnek?

  • A néző a reklámzajtól távol egy csokor kihagyhatatlan akcióról értesül A hét ajánlatában.
  • Pontos tájékoztatást kap arról, hogy mi az, amiről ezen a héten nem érdemes lemaradni. A képernyőn látott nem mindennapi ajánlat részletei a www.tv2.hu/ahetajanlata oldalon is megtekinthetőek, ahonnan a néző a kedvező ajánlatra kattintva közvetlenül a hirdető partner weboldalára jut.
  • A kihagyhatatlan ajánlatot közvetítő rövid reklámszpot mindig azonos időben, szinte önálló műsorként jelentkezik a TV2 képernyőjén. Hétköznaponként háromszor (9:00, 14:15 és 18:55 órai kezdettel), hétvégén pedig kétszer (12:00 és 18:25 órai kezdettel) tűzi műsorra a csatorna.

Miért előnyös a hirdetőnek?

  • A hét ajánlata egyedi értékesítést támogató eszköz, mely egyetlen konkrét akciót, terméket vagy szolgáltatást és hozzá kapcsolódó árat kommunikál.
  • A gyorsaságot és költséghatékonyságot, amit a szórólap, az óriásplakát vagy a rádió nyújt, ötvözi a televízió nyújtotta előnyökkel: gyors, országos elérést biztosít.
  • A hagyományos szpothoz képest lényegesen alacsonyabb gyártási költségek mellett, a televízióban megszokotthoz képest jóval rövidebb rendelési határidővel (átlagosan 2 hét) elkészíthető.
  • A hagyományos reklámblokktól elválasztva, önálló szpotként, közvetlenül a műsor (hétköznaponként pl. a reggeli Mokka, a délutáni Kvízió vagy sorozat, illetve a Tények) után jelentkezik, 60 mp-ben.
  • A hét ajánlata a TV2 kiemelt ajánlata is egyben, ezért önálló brandként saját logóval rendelkezik. Hitelességét a TV2 márkaimidzsből kölcsönzött arculati elemekből nyeri, a szpot a TV2 műsorpromókban megszokott szürkésfehér tükröződő háttéren, és a TV2 saját hangjának felkonferálásában látható és hallható.

A TV2 új hirdetői szokásoknak enged teret és születő, új hirdetői rétegnek is alkalmat teremt a megjelenésre legújabb reklámfelületével, ahogy tette ezt például a július 16-án a TV2 stúdiójában rendezett KKV konferencián is, ahol a kis- és középvállalkozói rétegnek kínált költséghatékony, de nagy lefedettséget biztosító országos megjelenést.  

A hét ajánlatát, a legfrissebb újgenerációs BRANDcare megoldást a 35. héttől láthatjuk a képernyőn, mindjárt három hirdetővel, az ALDI-val, az Opticnettel, és a Balla Bútorral. Az új reklámmegoldást múlt a héten rövid bevezető kampánnyal is népszerűsítette a csatorna.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo