A hét ajánlata a TV2-n

Augusztustól kikerülhetetlen, a klasszikus reklámoktól merőben eltérő hirdetői ajánlatokkal várja a nézőket a TV2. A csatorna legújabb reklámszpot-megoldása, A hét ajánlata  a promóciós kampányok esetében tapasztalt gyors és rugalmas átfutási határidőkkel dolgozik, és TV2-es arculatba öltöztetve, mindig azonos időben jelentkezik majd a képernyőn.

A TV2 képernyőjén augusztus utolsó hetében debütál A hét ajánlata elnevezésű reklámmegoldás, melyet a csatorna a költséghatékony megoldások kedvelőinek, rövid promóciós üzenetek elhelyezésére fejlesztett ki. Az új megoldás egyedi jellemzője, hogy TV2-es imázselemek járulnak hozzá az ajánlat hitelességéhez és különleges megjelenéséhez.

Miért érdekes ez a nézőnek?

  • A néző a reklámzajtól távol egy csokor kihagyhatatlan akcióról értesül A hét ajánlatában.
  • Pontos tájékoztatást kap arról, hogy mi az, amiről ezen a héten nem érdemes lemaradni. A képernyőn látott nem mindennapi ajánlat részletei a www.tv2.hu/ahetajanlata oldalon is megtekinthetőek, ahonnan a néző a kedvező ajánlatra kattintva közvetlenül a hirdető partner weboldalára jut.
  • A kihagyhatatlan ajánlatot közvetítő rövid reklámszpot mindig azonos időben, szinte önálló műsorként jelentkezik a TV2 képernyőjén. Hétköznaponként háromszor (9:00, 14:15 és 18:55 órai kezdettel), hétvégén pedig kétszer (12:00 és 18:25 órai kezdettel) tűzi műsorra a csatorna.

Miért előnyös a hirdetőnek?

  • A hét ajánlata egyedi értékesítést támogató eszköz, mely egyetlen konkrét akciót, terméket vagy szolgáltatást és hozzá kapcsolódó árat kommunikál.
  • A gyorsaságot és költséghatékonyságot, amit a szórólap, az óriásplakát vagy a rádió nyújt, ötvözi a televízió nyújtotta előnyökkel: gyors, országos elérést biztosít.
  • A hagyományos szpothoz képest lényegesen alacsonyabb gyártási költségek mellett, a televízióban megszokotthoz képest jóval rövidebb rendelési határidővel (átlagosan 2 hét) elkészíthető.
  • A hagyományos reklámblokktól elválasztva, önálló szpotként, közvetlenül a műsor (hétköznaponként pl. a reggeli Mokka, a délutáni Kvízió vagy sorozat, illetve a Tények) után jelentkezik, 60 mp-ben.
  • A hét ajánlata a TV2 kiemelt ajánlata is egyben, ezért önálló brandként saját logóval rendelkezik. Hitelességét a TV2 márkaimidzsből kölcsönzött arculati elemekből nyeri, a szpot a TV2 műsorpromókban megszokott szürkésfehér tükröződő háttéren, és a TV2 saját hangjának felkonferálásában látható és hallható.

A TV2 új hirdetői szokásoknak enged teret és születő, új hirdetői rétegnek is alkalmat teremt a megjelenésre legújabb reklámfelületével, ahogy tette ezt például a július 16-án a TV2 stúdiójában rendezett KKV konferencián is, ahol a kis- és középvállalkozói rétegnek kínált költséghatékony, de nagy lefedettséget biztosító országos megjelenést.  

A hét ajánlatát, a legfrissebb újgenerációs BRANDcare megoldást a 35. héttől láthatjuk a képernyőn, mindjárt három hirdetővel, az ALDI-val, az Opticnettel, és a Balla Bútorral. Az új reklámmegoldást múlt a héten rövid bevezető kampánnyal is népszerűsítette a csatorna.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo