hirdetés

A turizmus adhat lendületet a vidéki vállalkozásoknak

Vidéken az emberek nem mernek vállalkozni. Mihalcsek Noémi, a Golden Events Kft. ügyvezetője szerint a helyzet megváltoztatásához meg kell mutatni nekik, hogyan foghatnak bele egy vállalkozásba, és megfelelő tudásanyagot kell átadni nekik vidéki tréningek, képzések segítségével, hogy felismerjék a potenciális lehetőségeiket.
hirdetés

Magyarországon hatalmas a szakadék Budapest és a vidék között, ami a vállalkozókedvet illeti. A fővárosban teljesen más a közeg, az emberek sokkal motiváltabbak, merészebbek, főként azért, mert a turizmusra építik a vállalkozásaikat. Mindeközben más településeken az embereket egy belső félelem gátolja abban, hogy megvalósítsák álmaikat. Ezért viszont nem hibáztathatják magukat, mivel sokszor nincsenek a megfelelő tudás és információ birtokában.

A szakember szerint hatalmas probléma vidéken, hogy egyáltalán nincs, aki megtanítsa az embereket vállalkozni, és emiatt sokan bele se gondolnak, hogy az alkalmazotti léten túl is van élet. Ráadásul a fiataloknak sincs megfelelő rálátásuk arra, hogy milyen oktatásba fektessék a pénzüket. Ők már egy új generációt képviselnek, és a szüleiknek sok esetben fogalmuk sincs, merre indítsák a gyerekeket a felgyorsult világban. 

A rendezvényszervező vállalkozó a Mentorprogram aktív részeséként próbál irányt és jövőképet

Nem szégyen a profiktól tanulni
Kezdő vállalkozóként mindenki követ el hibákat, érdemes azonban a profiktól tanulni, és ezzel minél több buktatót elkerülni. A K&H, a Cápák között versenyzőinek pénzügyi mentora ezért tippeket ad, hogy miket és hogyan érdemes elkerülni, ha vállalkozást indít vagy fejleszt az ember.
adni a fiataloknak. A kezdeményezés lényege, hogy a szakértők segítsenek lebontani a korlátaikat, hogy tisztában legyenek az értékükkel, bátran kiaknázhassák a tehetségüket. Egy presztízs-közösség, ami maradandó nyomot hagy a társadalomban örökségként.

Nagyon keveset keresnek vidéken az emberek alkalmazottként, de a szegénységtudatos gondolkodásmódjuk miatt képtelenek kilépni a mókuskerékből. Meg kell tanítani nekik, hogyan lehet belevágni egy vállalkozásba, de ehhez el kell hozzájuk juttatni a szükséges tudásanyagot. 

Mihalcsek Noémi úgy látja, hazánkban kirívó hiányosság, hogy a fővárosban élő kétmillió magyar és a Budapestre látogató külföldiek nem érdeklődnek a vidéki élet iránt. Ez rávilágít a turizmus hiányaira, amiben ő hatalmas fejlődési potenciált lát. 

Magyarország csodái egyrészt élményt adnak az embereknek, másrészt fejlesztik a vidéki vállalkozásokat is – magyarázta a szakértő, aki tíz évig alkalmazottként dolgozott és ezután lett vállalkozó.

hirdetés

Véleményvezér

Az értelmetlen dúlás háborújává fajul az orosz-ukrán konfliktus

Az értelmetlen dúlás háborújává fajul az orosz-ukrán konfliktus

Egy víztároló gátja pusztult el Ukrajnában, aminek következményeként 10 Balatonnyi víznek kell pár óra alatt lefolynia a Dnyiprón.
Ciki, ekkorát még nem bukott a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Ciki, ekkorát még nem bukott a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Közel 300 millió forintos pert vesztett a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a Ryanairrel szemben. Az ítélet jogerős.
Elszabadultak a lángosárak

Elszabadultak a lángosárak

A nyaralás kedvenc népi eledelének ára elképesztő magasságokba emelkedett.
Elrettentő példaként került Magyarország óriásplakátra Lengyelországban

Elrettentő példaként került Magyarország óriásplakátra Lengyelországban

Rettenetes nagyot fordult a magyar külpolitika az elmúlt években. Az Orbán-kormány egykori csúcsteljesítménye a Visegrádi Négyek együttműködésben ma már kakukktojásnak számítunk.
Ugrált-e Juhász Péter meztelenül a Bazilika kilátóteraszán?

Ugrált-e Juhász Péter meztelenül a Bazilika kilátóteraszán?

Megosztotta a közvéleményt az a kormányelképzelés, hogy kiveszik a Btk-ból a közéleti diskurzusban elkövetett rágalmazást, becsületsértést. Sokan politikai okokat sejtenek.
Zárul a nagy magyar urnafalépítő korszak

Zárul a nagy magyar urnafalépítő korszak

2021 májusáig lehetett pályázni az önkormányzatoknak a Magyar Falu Program keretén belül temetők infrastrukturális fejlesztésére. A megvalósításra 18 hónapot kaptak a pályázat odaítélését követően.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo