A Reklámszövetség üdvözli a reklámadó megszűnését

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei üdvözlik a reklámadó mértékének 0%-ra csökkentését.

Az MRSZ és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.

Kép: Pixabay

A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt a reklámadó koncepciójának felmerülése óta egységesen fejezte ki tiltakozását a különadóval szemben Az elmúlt időszak is bizonyította, hogy a reklámadó nemcsak az iparágra, hanem a teljes magyar gazdaságra káros hatással bírt, amelyet az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya alátámasztott.

Ezzel együtt bízunk benne, hogy a felfüggesztés végeztével ez a különadó végérvényesen kivezetésre kerül.

Az öltözködésbe is betört a digitalizálás
Szárnyalnak a sportruházati cikkeket gyártó cégek részvényei. Kitűnő a marketing és termékeiket egyre többen használják a sporton kívül is.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo