A felére csökkent a Suzuki nyeresége

 Miközben meghaladta a kétmilliárd eurót a Magyar Suzuki Zrt. árbevétele 2022-ben.
 

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyára 2022-ben 129 022 autót gyártott, ez éves szinten 20 százalékos növekedés, az értékesítés nettó árbevétele 22,3 százalékkal, 2,144 milliárd euróra emelkedett - mondták el a cég vezetői csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

Krisztián Róbert, a társaság vezérigazgató-helyettese hozzátette: tavaly a logisztikai és a beszállítói láncokban bekövetkezett szakadás (itt elsősorban a félvezető hiányra kell gondolni), valamint az energiaárak és az alapanyagárak jelentős emelkedése miatt a Magyar Suzuki Zrt. nyeresége az egy évvel korábbihoz képest a felére csökkent, így 22,7 millió eurót tett ki.

Hetedik éve őrizték meg piacvezető pozíciójukat a magyarországi új autó eladásban: csaknem 12,5 százalékos piaci részesedésükkel és mintegy 14 ezer regisztrált új autóval. Ez azt jelenti, hogy 2022-ben minden 8. új autó Suzuki logóval került forgalomba az országban.

(MTI)

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo