Élesedõ verseny kezd kialakulni hazánkban az on-line fogyasztóért. Új termékek és szolgáltatások jelennek meg az interneten, miközben a fizetõképes kereslet nem nõ ennek megfelelõ mértékben. Az új belépõk fõként a már piacon mûködõ vállalkozásoktól tudnak ügyfelet elcsábítani. A versenyben maradáshoz ismernünk kell a legújabb internetes technológiákat. Az Online Marketing Ügynökség november 28-i Webelemzés, fejlesztés címû konferenciáján a téma szakértõinek bevonásával arra keresi a választ miként lehet web oldalunkat, látogatóink viselkedését elemezni s ebbõl marketing célú valamint fejlesztéseket megalapozó következtetéseket levonni.
www.oma.hu)
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.