A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként adott ki a Pannon magyarországi társadalmi felelősségvállalási tevékenységéről önálló jelentést. A mobil- és internetszolgáltató cég 2006. évi vállalati felelősségvállalási tevékenységét összefoglaló 44 oldalas kiadvány célja, hogy minden érintett számára - beleértve az alkalmazottakat, az ügyfeleket, üzleti partnereket, helyi közösségeket, a kormányzatot, a médiát és másokat - világos és valós képet adjon a Pannon felelősségvállalási tevékenységéről.
A Pannon a fenntarthatóság jegyében, a gazdasági-, társadalmi-, és környezeti szempontokat összehangolva tevékenykedik, működésének fő motívuma az etikus magatartás.
"Cégünk méretének és a magyar társadalomban elfoglalt helyének megfelelően sokoldalú a Pannon támogatási tevékenysége. A Pannon filozófiája másokat is arra inspirál, hogy felelősséggel viseltessenek környezetünk és a közösség iránt. Remélem, hogy első társadalmi jelentésünk is hozzájárul ahhoz, hogy az embereket és az üzleti közösséget pozitív irányba befolyásolja" - nyilatkozta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.