A díjjal a Pannon alkalmazottaival, ügyfeleivel, üzleti partnereivel és a környezettel szemben tanúsított etikus magatartását és társadalmi felelősségvállalási tevékenységét ismerték el. A zsűri értékelése alapján a Pannon üzleti életben mutatott magatartása a gazdasági élet szereplői számára követendő példa.
"A Pannon 3 milliós ügyfélköre révén gyakorlatilag minden magyarországi családdal kapcsolatban áll, ezért társadalmi felelősségvállalásának is kiterjedtnek, átfogónak kell lennie" - mondta Drozdy Győző, a Pannon vezérigazgató-helyettese. "Felelős működésünk fő motívuma a fenntarthatóság, vagyis a gazdasági, társadalmi és környezetei szempontok összehangolása. A Pannon, mint a norvég Telenor leányvállalata, annak etikai előírásait alkalmazza Magyarországon és az anyavállalat nemzetközi léptékben is kiemelkedő társadalmi felelősségvállalási programjának tapasztalataira épít" - tette hozzá.
A magyarországi díjakat immár hetedik éve osztja ki a Piac és Profit magazin a hazai vállalatok körében.
További részletek: