Ahogyan ez lenni szokott, az olvasottságot tekintve az online tartalomszolgáltatásban az elkövetkező nyári hónapok 10% körüli forgalomesést hoznak, majd a „rend” augusztus 20-tól kezdődően újra visszaáll, illetve várhatóan túllépi a korábbi szintet. A visszaesés nem a nyáron internetezők számának csökkenését jelenti, hanem azt, hogy aki a nyári időszakban internetezik, az általában kevesebb időt tölt a neten. Az internet használóinál megfigyelhető tendencia, hogy számuk növekedésével összetételük egyre inkább megfelel a teljes népesség összetételének, azaz egy „átlagos” internetező egyre jobban hasonlít egy „átlagos” hazai lakosra, vagy olvasóra. Míg néhány évvel ezelőtt jól meghatározható volt, hogy az internetet jellemzően például a technológiával foglalkozó szakokon tanuló egyetemisták használták, addig mára ezek a karakterek eltűnőben vannak, azaz az internet egyre inkább „mindenkié”.
Az
Az internetes tartalmak fejlődését nagyban befolyásolja az internetelérések minősége. A hazai piacon a legmarkánsabb tendencia a szélessávú előfizetések internethozzáférések számának intenzív növekedése. 2001 vége óta az ADSL használóinak száma megtízszereződött, a kábelnet használóké megháromszorozódott. A vállalati szegmensben is a szélessávú kapcsolatok terjedése zajlik. A jelenlegi hazai piacon még a dial-up előfizetés az uralkodó, de az alternatív technológiák erőteljes előretörése figyelhető meg. Az Axelero megbízásából a TÁRKI által végzett kutatás adatai szerint 2002-ben az otthoni hozzáférések 10%-át már e technológiák adták. Az ADSL terjedésének egyik fontos hatása, hogy az interhasználati szokásokat is átrendezi: megjelenésével és terjedésével már duplájára nőtt az interneten töltött idő.
Tovább nő az online médiumok olvasottsága, míg a nyomtatottaké csökken
A hazai média egyik jellemező tendenciája, hogy míg az online médiumok olvasottsága („reach”) továbbra is folyamatosan nő, addig a nyomtatott sajtótermékeké lassan, de biztosan csökken. Ez a visszaesés abból ered, hogy a nyomtatott sajtón belül a bulvár sajtó olvasottsága stagnál, míg a politikai napilapoké esik, ami azt eredményezi, hogy egyes korcsoportokban – például a 18-29 közötti A-B jövedelmi kategóriába eső célcsoportban – az [origo] olvasóinak száma már megegyezik a legolvasottabb politikai napilapéval (mindkettőé közel napi 40 000).
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.