Több a digitális

Japánban jóval több digitális fényképezőgépet vásároltak 2001. első félévében, mint hagyományost. Az arány 58 : 42 százalék, a digitális piac egy év alatt USD-ben mérve 54 százalékot nőtt.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár a japán belső szórakoztatóeletronikai piac viselkedése nem jelent pontos előképet akár az amerikai, akár az európai piac számára, a számok érdekesek, és az export alakulása már akár ránk is vonatkozhat. A Japan Camera Industry Association jelentése szerint 2 millió (2 059 000) példányos belső fogyasztás mellett közel 4 millió (3 852 000) digitális kamerát exportáltak 2001. január 1. és június 30. között, ami 18 százalékos növekedést jelent a tavalyi első félévhez képest. Nem teljesen mellbevágó, hogy annak ellenére, hogy az exportnak darabszámban csak 33 százaléka digitális (11,7 millió hagyományos fényképezőgép hagyta el a szigetországot), a digitálisok értéke mégis 47 százalékkal magasabb volt – közismert, hogy a digitális kamerák egyelőre jóval többe kerülnek. Ami viszont elgondolkodtató, hogy a filmes fényképezőgépek exportjának 11 százalékos csökkenése a digitálisok 34 százalékos növekedése mellett még mindig 2,8 százalékos csökkenést eredményezett a teljes fényképezőgép-exportban (minden százalék darabszámos, és a 2000. év első félévére vonatkozik). A digitális kamera exportpiac értéke 1,14 milliárd USD.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo