Sikeres negyedévet zárt a Pannon

2007 negyedik negyedévében kiváló üzleti eredményeket produkált a Pannon. Ehhez a legnagyobb mértékben a beszédcélú használat járult hozzá, miközben rendkívül ígéretesen alakultak a Pannon Mobil internet csomagok eredményei is. A Pannon így megerősítette pozícióját vezető hazai mobil szélessávú szolgáltatóként.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"A Pannon elkötelezett amellett, hogy az ügyféligényeket a legtökéletesebben kiszolgáló, felhasználóbarát és költséghatékony szolgáltatásokra összpontosítsa beruházásait és innovációs erőfeszítéseit. Ki kell emelnem a hanghívásokat, a multimédiás üzenetküldést, az üzleti megoldásokat, és a mobil internetet, amely gyors ütemben válik a vezetékes hozzáférés valós alternatívájává, miközben olyan további előnyöket is kínál, amilyen a hordozhatóság és a gyors installálás" - mondta el Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója. "Büszkék vagyunk akcióink és kedvezményeink sikereire. Rendkívül fontosak számunkra a mindennapi életet megkönnyítő ajánlatok - amilyen például a roppant népszerű, már 2005. óta elérhető Családi Csomag, amely a családtagok egymás közötti 0 forintos beszélgetéseit teszi lehetővé. Abban hiszünk, hogy az ügyfélközpontú, mindennapi megoldások és az előretekintő, korszerű fejlesztések összhangja teszi lehetővé, hogy a Pannon e rendkívül kompetitív piac meghatározó szereplője legyen"

A Pannon előfizetőinek száma 2007 negyedik negyedéve során 158 ezerrel gyarapodott, így elérte a 3,378 milliót. A negyedév végén a Pannon aktív kártyákra vetített piaci részesedése továbbra is 33.4% volt. Az előző év végéhez képest a teljes előfizetői szám 225 ezerrel nőtt. A bevétel és az ARPU egyaránt csökkent főleg a végződtetési díjak februári csökkentésének következtében. A társaság EBITDA-mutatója 18%-kal nőtt az előző év ugyanazon negyedévéhez képest, ami a magasabb ügyfélszámnak, a költségek csökkentésének és néhány egyszeri tételnek köszönhető. Ugyanerre az időszakra nézve a működési nyereség jelentősen növekedett (57%-kal) az EBITDA emelkedése és a kisebb értékcsökkenési leírás következtében.

A beruházások növekedtek az előző év ugyanazon negyedévéhez képest s a Pannon  az előzetes tervek szerint folytatta hálózatai építését, olyan technológiák (EDGE+3G/HSDPA) és szolgáltatások fejlesztésével, amelyek a mobil internet hozzáférést is támogatják. GSM 900-as koncesszió meghosszabbításáért 2007 decemberében fizetett 10 milliárd forint nem szerepel a beruházás összegében az alábbi táblázatban.

"Büszkék vagyunk arra, hogy közel két éve mi kínáljuk Magyarországon a legszélesebb körű mobil szélessávú hozzáférést - immár a lakosság 98%-a számára" - emelte ki Ove Fredheim. "Az év végi Pannon Mobil Internet akció és úttörő szolgáltatásaink - mint az egyebek mellett autópálya-matrica megvásárlását, mobil lottózást és zeneletöltést lehetővé tevő MobilVásárlás - sikere egyértelműen jelzi, hogy ügyfeleink közül folyamatosan egyre többen igénylik a mobil szélessávot és a mobilalapú internetes szolgáltatásokat."

Az elmúlt 3 hónapban aktív kártyás előfizetők kerültek beszámításra.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo