Az iScala automatizálja a vállalaton belüli és kívüli üzleti folyamatokat, amelyeket most már egy széleskörű funkcionalitást biztosító CRM-szoftver is kiegészít. Az Ascent jelentős ügyfékapcsolat-kezelési – és más olyan ügyféloldali folyamatokkal összefüggő, mint például a kereskedelem vagy a marketing – funkcionalitása lehetővé teszi, hogy a vállalatok növeljék interaktivitásukat vásárlóik, beszállítóik és partnereik felé (az irodai háttéradatok átláthatóak és felhasználhatók a kereskedelmi és marketingkampányok során). Az iScala szoftver és az Ascent alkalmazások kombinációja vonzó lehet mind a teljesen integrált üzleti megoldásokat kereső új vásárlók, mind a Scala rendszereikből még többet kihozni kívánó meglévő ügyfelek számára. Az integrált megoldást egyébként már több mint 20 közös ügyfél használja.
Scala-Ascent integrált vállalati megoldás
A Scala Business Solutions szerződést kötött a CRM-szoftvert készítő Ascent Technology-val, így a Scala partnerei és vásárlói egy olyan, teljesen integrált vállalati megoldáshoz juthatnak, amely az Ascent ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazásait egyesíti a Scala kollaboratív ügyviteli (ERP) platformjával.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.