Az iScala automatizálja a vállalaton belüli és kívüli üzleti folyamatokat, amelyeket most már egy széleskörű funkcionalitást biztosító CRM-szoftver is kiegészít. Az Ascent jelentős ügyfékapcsolat-kezelési – és más olyan ügyféloldali folyamatokkal összefüggő, mint például a kereskedelem vagy a marketing – funkcionalitása lehetővé teszi, hogy a vállalatok növeljék interaktivitásukat vásárlóik, beszállítóik és partnereik felé (az irodai háttéradatok átláthatóak és felhasználhatók a kereskedelmi és marketingkampányok során). Az iScala szoftver és az Ascent alkalmazások kombinációja vonzó lehet mind a teljesen integrált üzleti megoldásokat kereső új vásárlók, mind a Scala rendszereikből még többet kihozni kívánó meglévő ügyfelek számára. Az integrált megoldást egyébként már több mint 20 közös ügyfél használja.
Scala-Ascent integrált vállalati megoldás
A Scala Business Solutions szerződést kötött a CRM-szoftvert készítő Ascent Technology-val, így a Scala partnerei és vásárlói egy olyan, teljesen integrált vállalati megoldáshoz juthatnak, amely az Ascent ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazásait egyesíti a Scala kollaboratív ügyviteli (ERP) platformjával.
Véleményvezér
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett
Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.