SAS SEUGI 21 konferenciasorozat

2003. június 17-19 között Bécsben rendezte meg a SAS 21. felhasználói konferenciáját, a SeUGI-t, amely az üzleti intelligencia szoftverek előállítása területén piacvezető cég legnagyobb európai rendezvénye. A több, mint 3000 látogatót vonzó eseményen a résztvevők közel 200 prezentációt hallgathattak meg különböző témakörökben. Az egyes szekciókon bemutatták a SAS legújabb üzleti intelligencia megoldásait az egyes üzleti területek számára, valamint továbbfejlesztett szoftver verziókkal ismerkedhettek meg a látogatók többek között az adattisztítás, adatintegrálás, adattárolás területén.

Jim Davis, a SAS elnökhelyettese a konferencia nyitónapján bejelentette, hogy 2003 első negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához képest 13,3 százalékkal nőtt a SAS árbevétele, s a piac bővülésének köszönhetően ez a növekedési ütem prognosztizálható a következő negyedévre is.

A SAS megerősítette elkötelezettségét a pénzügyi szolgáltató ágazat iránt azzal, hogy bejelentette: új, - többek között - a csalásfelderítéssel, brókerfelügyelettel, és a hitelezési jogszabályok betartásával kapcsolatos megoldások bevezetését tervezi.

“A pénzügyi szolgáltató szervezetek több, mint negyed évszázada fordulnak a SAS-hoz speciális üzleti problémáik megoldásáért,” - mondta Dr. Jim Goodnight, a társaság elnök-vezérigazgatója. “Ezen a területen szerzett szakértelme alapján a SAS tisztában van azzal, hogy a pénzügyi szolgáltató intézetekre óriási nyomás nehezedik. Meg kell felelniük az álladóan változó jogszabályoknak, hatékony marketinget kell folytatniuk és - egyéb komoly problémák mellett - meg kell küzdeniük a csalással is. Mi arra törekszünk, hogy a vállalatok ezen igényeit kielégítésük, és biztosítsuk számukra azokat az intelligens megoldásokat, amelyekre ebben az erős versenyhelyzetben lévő iparágban, a kiváló teljesítés érdekében szükségük van. Minderre egyedülálló szoftver-technológiát fejlesztettünk ki – úgymint az adatkezelő programok és az előrejelzésre szolgáló analitikák – amelyek a megfelelést elősegítő összes megoldásunk alapját képezik. A SAS az egyedüli szoftver-szállító, amely egy intézmény összes megfelelési igényeit képes kielégíteni.”

SAS® Marketing Optimalizálás
Az adatbázis-marketing fejlesztésének következő lépése


Új SAS-megoldás fokozza a marketing-kampányok megtérülését (ROI) a többcsatornás kommunikáció optimalizálásával. A SAS bejelentette a SAS® Marketing Optimalizálási programot, amely új megoldás a direkt marketinggel foglalkozók által irányított kampányfolyamatok javítására. Ezzel a megoldással a marketing szakemberek nagy mértékben javíthatják a kampányok hatékonyságát és eredményességét azáltal, hogy egyidejűleg értékelik az összetett marketing-kampányokat, és így - bármilyen felépítésű kampánysorozat esetén - optimalizálják az egyes ügyfelek számára értékesítendő termékek választékát annak érdekében, hogy maximalizálják a befektetésre vetített megtérülést.

A kapcsolatfelvétel stratégiáját meghatározó hatékony eljárás nélkül számos marketing-kampány során a szervezetek nem képesek egyértelműen biztosítani, hogy a különböző kampánymenedzserek ne ugyanazokat az ügyfeleket célozzák meg. Ez azt eredményezheti, hogy az ügyfeleket ellepik az ugyanazon vállalat több csatornáján át érkező marketingajánlatok, s emiatt közömbössé, vagy akár ellenségessé válnak ezekkel szemben. A SAS Marketing Optimalizációs program telepítésével optimalizálható az összes csatornán kimenő marketing-kommunikáció, és így az egyes ügyfelekhez csak a számukra legjobb üzenet jut el. Eközben egyidejűleg figyelembe vehetők a rendelkezésre álló csatornák, a kommunikációs költségek, a kapcsolatfelvételi politikák és egyéb üzleti korlátok.

A SAS® Interaktív Menedzsment ötvözi a valóidős magatartás-követést a részletes analitikákkal az ügyfél nyereségességének javítása érdekében

A SAS korábban és pontosabban képes felismerni az ügyfelek magatartásában bekövetkező változásokat, mint a konkurens megoldások.

SAS bejelentette a SAS® Interaktív Menedzsment 1.1 bevezetését, amely egy valóidős, eseménykövető marketing megoldás, amely követi az egyes ügyfelek magatartását és ezáltal lehetővé teszi a szükséges információk időben történő eljuttatását abból a célból, hogy támogassa az ügyfél erőfeszítéseit nyereségességének, növekedésének és vállalati értékének megőrzésére. A SAS Interaktív Menedzsment eredményesebbé teszi az ügyfélkapcsolatokat a szinte személyre szóló kommunikáció révén, amely ötvözi a SAS alapvető analitikai erősségét a valóidős magatartás-követéssel, ezáltal lehetővé teszi a pontos ajánlatok megfelelő időben történő eljuttatását.

A SAS® Marketing Automatizálás kiterjeszti az analitikát a marketing-elemzők asztali számítógépére

A SAS bejelentette, hogy a SAS® Marketing Automatizálás 3.1 az analitika hatásos eszközét kínálja a statisztikai háttérrel nem rendelkező marketing-elemzők ill. szegmens-menedzserek számára is. A SAS® Marketing Automatizálás 3.1 verziója segíti a marketing-szakembereket kampányaik megtervezésében, bármely funkcionális eszköz feláldozása nélkül. Ez a megoldás a teljes marketing-csapat munkáját támogatja, beleértve a marketing-elemzőket, az adatbázis-értékesítőket, a mennyiségi elemzéssel és informatikával foglalkozókat a marketing folyamat minden szintjén, minden eddiginél könnyebbé téve ezáltal a célzott és eredményes ügyfél-kommunikáció kialakítását.

A SAS lehetővé teszi a nyereségre való összpontosítást

A SAS® Activity-Based Management ötvözi a hatékony eredménymérést és elemzést az ágazat vezető adatkezelési szoftverprogramja segítségével.

Azt mondják, hogy “az ügyfélnek mindig igaza van,” de ha némely ügyfélben azt az érzetet keltjük, hogy mindig “igaza” van, akkor vesztésre állunk, ami a vállalat általános nyereségességét csökkentheti. Miközben az általános meggyőződés szerint egy vállalat ügyfeleinek 25%-a nem nyereséges, bizonyos esetekben némely vállalkozás ügyfeleinek 90%-a pénzveszteséget okozott számára. Ami ennél is rosszabb, az elemzés szerint a nem nyereséges ügyfelek általában a nyereséges ügyfelek által termelt jövedelmek 300%-át teszik tönkre, mert a veszteséges ügyfelek kiszolgálási költségei – számlafeldolgozási, kezelési költségek, szállítási költségek és hasonlók – messze túllépik az általuk hozott bevételt. A SAS® Activity-Based Management segítségével érthetővé és elemezhetővé válik az egyes ügyfelekhez, termékekhez, szolgáltatásokhoz vagy üzleti folyamatokhoz tartozó költség és profit mennyisége.

A SAS az új SAS® Enterprise ETL szerverrel csökkenti az adatintegrálás költségeit

A SAS® Enterprise ETL szerver növeli az adattárolási beruházások megtérülését azáltal, hogy megkönnyíti az informatika számára a döntéshozatalhoz szükséges pontos és teljes körű adatszolgáltatást.

A SAS bejelentette piacvezető vállalati adatintegrációs platformjának jelentős új fejlesztési eredményeit. A SAS® Enterprise ETL szerver létrehozásával a SAS egy erőteljes, az üzleti folyamatok teljes hosszát lefedő vállalati adatintegrációs és kezelési platformot kínál az adatok összeállításához, kezeléséhez, az adattárak javításához, valamint az adatkinyerési, átalakítási és letöltési (ETL) folyamat nagymértékű egyszerűsítéséhez.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo