SAP: CRM-megoldás fogyasztásicikk-gyártóknak

Az SAP új megoldáscsaládot mutatott be fogyasztásicikk-gyártók számára. Az új megoldást elsősorban azok a cégek használhatják ki, melyek speciális üzleti folyamataikat teljes körűen a mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) legfrissebb változatával kezelik.

A mySAP CRM új változata az árbevételt közvetlenül befolyásoló üzleti folyamatokat állítja a középpontba. A fogyasztási cikkek piacához igazított képességek - köztük az SAP Trade Promotion Management, valamint a márka-, a termékkategória- és az ügyfélkezelés - révén a vállalatok hatékonyabban dolgozhatják ki és kísérhetik figyelemmel promóciós programjaikat, marketingeszközeik eredményesebb felhasználásával lerövidíthetik az új termékek piacra viteli idejét, és fontos ismereteket szerezhetnek azzal kapcsolatban, miként értékelik a fogyasztók az adott márkát és a versenytársak termékeit.

Az SAP Trade Promotion Management segítségével a vállalatok zárt, egységes rendszerben kezelhetik promóciós folyamataikat, integrált szemléletet valósíthatnak meg a hatékonyabb költséggazdálkodás érdekében, a kiskereskedői hálózat viszonylatában pedig hatékonyan tervezhetik meg eladásösztönző programjaikat, előrejelzéseket készíthetnek a várható eredményekről, és a teljesítménymutatók alapján nyomon követhetik a kiadások, a nyereség és a beruházásmegtérülés alakulását. Az SAP termékkategória-kezelési képességei támogatják a kereskedelmi partnerek együttműködését, a cég prediktív elemzési módszerei pedig lehetővé teszik az adott vállalat és a versenytársak termékeinek értékelését és a fogyasztói viselkedés jobb megértését. A mySAP CRM márkamenedzselési komponense földrajzi térségekre és termékcsaládokra lebontott, teljes képet ad a kapcsolódó tevékenységekről - a promóciós programokat, az értékesítési rendezvényeket és az új termékbevezetéseket is beleértve. A márkamenedzserek így pontosan meg tudják állapítani, hogyan teljesítenek az egyes termékek versenytársaikhoz képest.

Véleményvezér

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo