SAP: CRM-megoldás fogyasztásicikk-gyártóknak

Az SAP új megoldáscsaládot mutatott be fogyasztásicikk-gyártók számára. Az új megoldást elsősorban azok a cégek használhatják ki, melyek speciális üzleti folyamataikat teljes körűen a mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) legfrissebb változatával kezelik.

A mySAP CRM új változata az árbevételt közvetlenül befolyásoló üzleti folyamatokat állítja a középpontba. A fogyasztási cikkek piacához igazított képességek - köztük az SAP Trade Promotion Management, valamint a márka-, a termékkategória- és az ügyfélkezelés - révén a vállalatok hatékonyabban dolgozhatják ki és kísérhetik figyelemmel promóciós programjaikat, marketingeszközeik eredményesebb felhasználásával lerövidíthetik az új termékek piacra viteli idejét, és fontos ismereteket szerezhetnek azzal kapcsolatban, miként értékelik a fogyasztók az adott márkát és a versenytársak termékeit.

Az SAP Trade Promotion Management segítségével a vállalatok zárt, egységes rendszerben kezelhetik promóciós folyamataikat, integrált szemléletet valósíthatnak meg a hatékonyabb költséggazdálkodás érdekében, a kiskereskedői hálózat viszonylatában pedig hatékonyan tervezhetik meg eladásösztönző programjaikat, előrejelzéseket készíthetnek a várható eredményekről, és a teljesítménymutatók alapján nyomon követhetik a kiadások, a nyereség és a beruházásmegtérülés alakulását. Az SAP termékkategória-kezelési képességei támogatják a kereskedelmi partnerek együttműködését, a cég prediktív elemzési módszerei pedig lehetővé teszik az adott vállalat és a versenytársak termékeinek értékelését és a fogyasztói viselkedés jobb megértését. A mySAP CRM márkamenedzselési komponense földrajzi térségekre és termékcsaládokra lebontott, teljes képet ad a kapcsolódó tevékenységekről - a promóciós programokat, az értékesítési rendezvényeket és az új termékbevezetéseket is beleértve. A márkamenedzserek így pontosan meg tudják állapítani, hogyan teljesítenek az egyes termékek versenytársaikhoz képest.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo