Pepsi: valóságtévével az űrbe

Lehet, hogy a Pepsi-Cola hamarosan egy kozmikus valóságshow-val próbál majd hatni a fogyasztói pénztárcákra. Nem hivatalos értesülések szerint a vállalat jelenleg tárgyalásokat folytat az Orosz Űrhivatallal arról, hogy helyet vásároljon magának egy közelgő űrrepülésre. A cég vezetői azt ígérik, hogy televíziós vetélkedőt indítanak egy részvételi hely kisorsolására a valamikor 2004-ben útnak induló Szojuz űrmisszióba.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A helybiztosítás 15 millió dollárt emészt majd fel, az esemény promóciójára pedig további 10-20 millió dolláros költségvetést szánnak.

Nagyban ösztönözhette a terv megszületését, hogy nemrég a Coca-Cola is mélyen belefolyt a kereskedelmi televíziózás szponzorálásába. Az Fox tévécsatorna American Idol közönségszavazatos zenei tehetségkutatója egy szórakoztatóműsor álcájában tévénézők tömegeihez juttatta el a cég reklámjait órányi terjedelmekben.

Hasonló „nem evilági” irányultságú marketinges kampányokkal már korábban is próbálkozott a Pepsi. 1996-ban az oroszok és az amerikaiak egy valóságos kapitalista csillagháborúba bonyolódtak egymással. Míg a NASA Endeavor űrrepülőjében Coca-Cola automatákat szereltek fel a személyzet részére, a Pepsi az orosz MIR űrállomáson forgatott reklámfilmet, ahol a súlytanságban űrsétát végző kozmonauták mellett egy négy láb – kb. 1,2 m – magas Pepsi-doboz is felbukkan. Néhány év múlva, amikor a Pizza Hut is bekapcsolódott az eseményekbe, egy orosz rakéta a cég emblémájával az oldalán indult el a végtelen meghódítására. Úgy tűnik már sehol sincs menekvésünk a reklámok elől - az egyetlen szerencse, hogy az űrben már nem hallatszik az ember sikolya.

Brooke McDonald, Adbusters

Véleményvezér

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo