Az Oki külső és belső európai érdekeltségeivel folytatott széles körű megbeszélést követően az új megjelenés egyszerű és erőteljes elemeit úgy tervezték, hogy kifejezzék a vállalat szakmai tekintélyét a nyomtatott kommunikáció terén.
Értékesítési csatornáink érzékelhetik az ügyfélszolgálatra fektetett erőteljes hangsúlyt. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatási anyagainkat, és továbbra is a lehető legérthetőbben kívánunk megfelelő és hasznos termékinformációt nyújtani. Új termékek piacon történő megjelenésével egyidejűleg továbbfejlesztett meghajtókat, kézikönyveket, prospektusokat és értékesítést támogató anyagokat találnak majd vásárlóink.
Az elkövetkezendő hónapokban a modern európai megjelenést bevezetjük a csomagolóanyagokon, a vállalati és az elektronikus irodalomban. A helyi weblapokat a közelmúltban dolgoztuk át egész Európában alkalmazva az új márkamegjelenést és a továbbfejlesztett használati tulajdonságokat. Az Önök új helyi weblapja a www.XXXX.XX címen tekinthető meg.
Az új oldalak 27 különböző országban és 17 különböző nyelven következetes megjelenést és szerkezetet mutatva továbbfejlesztett design, funkcionalitás, navigáció és információs szolgáltatás mellett könnyebb hozzáférést nyújtanak a vállalati és termékinformációkhoz. Az Oki új márkaterve segítséget nyújt az Oki értékesítési csatornáknak termékeink marketingjében, értékesítésében és a végfelhasználók tájékoztatásában.
Chris Wright, az Oki márkakommunikációs menedzsere szerint az Oki hosszú évek óta szakértő az üzleti nyomtatási megoldások kidolgozásának, kivitelezésének és marketingjének, valamint a vállalatoknak nyújtott, ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat területén. A helyi értékesítési csatornákkal együttműködve alakítja ki a helyi vásárlói igényeknek megfelelő termékeket és szolgáltatásokat. Ennek megfelelően az új külső is része a vállalati márka-átalakításnak, de a teljes folyamat sokkal tovább mutat, mint a logo és a fejléc puszta átdolgozása.
- Minden területen fejleszteni kívánunk; belső folyamatainktól a szervezeten keresztül egészen a marketing anyagaink minőségéig - hangsúlyozza a cég munkatársa.
A fejlesztések egy szilárd alapokon álló üzlet folyamatos fejlődését jelzik, melynek anyavállalatát több mint egy évszázaddal ezelőtt, 1881-ben alapították. A londoni székhelyű Oki Europe Ltd. az Oki Data Corporation printer és fax divízió európai bázisa. Az Oki világszerte rendelkezik helyi irodákkal, így a helyi piacok biztos ismerete segítségével képesek a lehető legjobban kielégíteni a vásárlók igényeit. A helyi irodák elkötelezetten támogatják a meghatalmazott helyi értékesítési csatornák és viszonteladók hálózatát, akik az Oki termékek forgalmazásával, értékesítésével foglalkoznak.
Oki - több mint egy logo
Az Oki Europe Ltd. új formát adott külső megjelenésének, weblapjainak, hírleveleinek, brosúráinak és levélpapírjának az európai vállalati megjelenés mindenre kiterjedő átalakításának részeként. A jellegzetes új márkamegjelenés az Oki Europe azon törekvését tükrözi, hogy vásárlóinak folyamatosan változó igényeit innovatív és modern karakterének megőrzése mellett elégítse ki.
Véleményvezér

A korrupció melegágya a cégeknek adott állami támogatások, első helyen állunk
Bindzsisztán pénzpumpája.

Meglepetés, lengyelek vették meg a britek egyik legnagyobb csomagküldő cégét
Terjeszkedik a lengyel gazdaság.

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak
Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia
Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak
Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.

Szijjártó Péter nagyon megdicsérte magát az USA vámok felfüggesztése kapcsán, bár semmi köze nem volt hozzá
Szijjártó Péter rettenetesen büszke önmagára.