Oki - több mint egy logo

Az Oki Europe Ltd. új formát adott külső megjelenésének, weblapjainak, hírleveleinek, brosúráinak és levélpapírjának az európai vállalati megjelenés mindenre kiterjedő átalakításának részeként. A jellegzetes új márkamegjelenés az Oki Europe azon törekvését tükrözi, hogy vásárlóinak folyamatosan változó igényeit innovatív és modern karakterének megőrzése mellett elégítse ki.

Túléli Budapest a következő öt évet is kormánytámogatás nélkül?
Milyen kapcsolatot lehet kialakítani a Fidesszel, Magyar Péterrel és Karácsony Gergellyel?
Online Klasszis Klub élőben Vitézy Dáviddal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 13. 16:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Oki külső és belső európai érdekeltségeivel folytatott széles körű megbeszélést követően az új megjelenés egyszerű és erőteljes elemeit úgy tervezték, hogy kifejezzék a vállalat szakmai tekintélyét a nyomtatott kommunikáció terén.

Értékesítési csatornáink érzékelhetik az ügyfélszolgálatra fektetett erőteljes hangsúlyt. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatási anyagainkat, és továbbra is a lehető legérthetőbben kívánunk megfelelő és hasznos termékinformációt nyújtani. Új termékek piacon történő megjelenésével egyidejűleg továbbfejlesztett meghajtókat, kézikönyveket, prospektusokat és értékesítést támogató anyagokat találnak majd vásárlóink.

Az elkövetkezendő hónapokban a modern európai megjelenést bevezetjük a csomagolóanyagokon, a vállalati és az elektronikus irodalomban. A helyi weblapokat a közelmúltban dolgoztuk át egész Európában alkalmazva az új márkamegjelenést és a továbbfejlesztett használati tulajdonságokat. Az Önök új helyi weblapja a www.XXXX.XX címen tekinthető meg.

Az új oldalak 27 különböző országban és 17 különböző nyelven következetes megjelenést és szerkezetet mutatva továbbfejlesztett design, funkcionalitás, navigáció és információs szolgáltatás mellett könnyebb hozzáférést nyújtanak a vállalati és termékinformációkhoz. Az Oki új márkaterve segítséget nyújt az Oki értékesítési csatornáknak termékeink marketingjében, értékesítésében és a végfelhasználók tájékoztatásában.

Chris Wright, az Oki márkakommunikációs menedzsere szerint az Oki hosszú évek óta szakértő az üzleti nyomtatási megoldások kidolgozásának, kivitelezésének és marketingjének, valamint a vállalatoknak nyújtott, ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat területén. A helyi értékesítési csatornákkal együttműködve alakítja ki a helyi vásárlói igényeknek megfelelő termékeket és szolgáltatásokat. Ennek megfelelően az új külső is része a vállalati márka-átalakításnak, de a teljes folyamat sokkal tovább mutat, mint a logo és a fejléc puszta átdolgozása.
- Minden területen fejleszteni kívánunk; belső folyamatainktól a szervezeten keresztül egészen a marketing anyagaink minőségéig - hangsúlyozza a cég munkatársa.

A fejlesztések egy szilárd alapokon álló üzlet folyamatos fejlődését jelzik, melynek anyavállalatát több mint egy évszázaddal ezelőtt, 1881-ben alapították. A londoni székhelyű Oki Europe Ltd. az Oki Data Corporation printer és fax divízió európai bázisa. Az Oki világszerte rendelkezik helyi irodákkal, így a helyi piacok biztos ismerete segítségével képesek a lehető legjobban kielégíteni a vásárlók igényeit. A helyi irodák elkötelezetten támogatják a meghatalmazott helyi értékesítési csatornák és viszonteladók hálózatát, akik az Oki termékek forgalmazásával, értékesítésével foglalkoznak.

Véleményvezér

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.
Magyar Péter szerint Szentkirályi Alexandra kaszinónak nézi a fővárost

Magyar Péter szerint Szentkirályi Alexandra kaszinónak nézi a fővárost 

Magyar Péter kibukott a DK és a Fidesz közös szavazatain.
Legyen 65 év helyett 60 a nyugdíjkorhatár

Legyen 65 év helyett 60 a nyugdíjkorhatár 

Az ember azt hinné, hogy az emberek a végtelenig vezethetők ígéretekkel.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo