Az Oki külső és belső európai érdekeltségeivel folytatott széles körű megbeszélést követően az új megjelenés egyszerű és erőteljes elemeit úgy tervezték, hogy kifejezzék a vállalat szakmai tekintélyét a nyomtatott kommunikáció terén.
Értékesítési csatornáink érzékelhetik az ügyfélszolgálatra fektetett erőteljes hangsúlyt. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatási anyagainkat, és továbbra is a lehető legérthetőbben kívánunk megfelelő és hasznos termékinformációt nyújtani. Új termékek piacon történő megjelenésével egyidejűleg továbbfejlesztett meghajtókat, kézikönyveket, prospektusokat és értékesítést támogató anyagokat találnak majd vásárlóink.
Az elkövetkezendő hónapokban a modern európai megjelenést bevezetjük a csomagolóanyagokon, a vállalati és az elektronikus irodalomban. A helyi weblapokat a közelmúltban dolgoztuk át egész Európában alkalmazva az új márkamegjelenést és a továbbfejlesztett használati tulajdonságokat. Az Önök új helyi weblapja a www.XXXX.XX címen tekinthető meg.
Az új oldalak 27 különböző országban és 17 különböző nyelven következetes megjelenést és szerkezetet mutatva továbbfejlesztett design, funkcionalitás, navigáció és információs szolgáltatás mellett könnyebb hozzáférést nyújtanak a vállalati és termékinformációkhoz. Az Oki új márkaterve segítséget nyújt az Oki értékesítési csatornáknak termékeink marketingjében, értékesítésében és a végfelhasználók tájékoztatásában.
Chris Wright, az Oki márkakommunikációs menedzsere szerint az Oki hosszú évek óta szakértő az üzleti nyomtatási megoldások kidolgozásának, kivitelezésének és marketingjének, valamint a vállalatoknak nyújtott, ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat területén. A helyi értékesítési csatornákkal együttműködve alakítja ki a helyi vásárlói igényeknek megfelelő termékeket és szolgáltatásokat. Ennek megfelelően az új külső is része a vállalati márka-átalakításnak, de a teljes folyamat sokkal tovább mutat, mint a logo és a fejléc puszta átdolgozása.
- Minden területen fejleszteni kívánunk; belső folyamatainktól a szervezeten keresztül egészen a marketing anyagaink minőségéig - hangsúlyozza a cég munkatársa.
A fejlesztések egy szilárd alapokon álló üzlet folyamatos fejlődését jelzik, melynek anyavállalatát több mint egy évszázaddal ezelőtt, 1881-ben alapították. A londoni székhelyű Oki Europe Ltd. az Oki Data Corporation printer és fax divízió európai bázisa. Az Oki világszerte rendelkezik helyi irodákkal, így a helyi piacok biztos ismerete segítségével képesek a lehető legjobban kielégíteni a vásárlók igényeit. A helyi irodák elkötelezetten támogatják a meghatalmazott helyi értékesítési csatornák és viszonteladók hálózatát, akik az Oki termékek forgalmazásával, értékesítésével foglalkoznak.
Oki - több mint egy logo
Az Oki Europe Ltd. új formát adott külső megjelenésének, weblapjainak, hírleveleinek, brosúráinak és levélpapírjának az európai vállalati megjelenés mindenre kiterjedő átalakításának részeként. A jellegzetes új márkamegjelenés az Oki Europe azon törekvését tükrözi, hogy vásárlóinak folyamatosan változó igényeit innovatív és modern karakterének megőrzése mellett elégítse ki.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.