Nokia – a cél kétmilliárd mobilelőfizető

A Nokia új mobiltelefonokkal, üzleti modellekkel és hálózati megoldásokkal jelenik meg, amelyek a mobilhívások árának csökkentésével új felhasználói csoportok előtt is megnyitják az utat a mobilitás élménye felé. E nagyrészt érintetlen piac elérésével a mobilelőfizetők száma 2008-ig világszerte a kétmilliárdot is elérheti.

A világ mobiltelefon-felhasználóinak száma jelenleg közel 1,2 milliárd, de néhány országban rohamos növekedés indulhat a következő öt évben. Oroszország hatalmas területei, India és Latin-Amerika a legjobb példa azokra a piacokra, ahol a vezeték nélküli kommunikáció iránti igénnyel csupán most kezdenek el foglalkozni. A Nokia szerint például Oroszországban 2008-ra az előfizetők száma meghaladja a 60 milliót, amely a jelenlegi előfizetői bázishoz képest 200 százalékos bővülést jelent.

A Nokia rendkívül fontosnak tartja, hogy segítse a szolgáltatókat a hasonló piaci növekedés felgyorsításában és a piacokban rejlő lehetőségek teljes kiaknázásában. A vállalat ezért új mobiltelefonokat és hálózati megoldásokat mutat be. A Nokia 1100 és a Nokia 2300 telefonok a könnyű használatot, nagyszerű formát és vonzó szolgáltatásokat kedvező árral ötvözik. A jellemzően alacsonyabb átlagos bevételi szinttel rendelkező, feltörekvő piacok problémát jelentenek a hagyományos vezeték nélküli megoldások számára. Ilyen piacok esetében más megközelítésű, új üzleti modellekre van szükség. Ugyanakkor szükség van rendkívül hatékony, végponttól végpontig terjedő megoldásokra is, amelyek túllépnek a hagyományos költségstruktúrák határain. Mindez kedvezőbb árfekvésű, a legfontosabb mobil hangszolgáltatásokat kínáló készülékek biztosításával is elérhető. A szolgáltatók a felhasználónkénti és működési költségeik csökkentésével nyereségesen bővíthetik felhasználói bázisukat. A Nokia szerint a megfelelő telefonkínálat, az optimalizált hálózati megoldások és az alacsony árú hang- és adatszolgáltatások biztosításával a szolgáltatók a közeljövőben még havi 5 dolláros vagy még annál is kevesebb felhasználónkénti bevétel (ARPU) esetén is elfogadható nyereség mellett működhetnek. A Nokia végponttól végpontig terjedő mobil belépő-szintű megoldása mindezt úgy teszi lehetővé, hogy a vonzó, mégis kedvező árú Nokia telefonokat a kifejezetten az új piacok számára tervezett hálózati megoldás, a Nokia Connect GSM egészíti ki.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo