Nem lesz COMPFAIR az idén

Közel másfél évtizeden keresztül teremtett bemutatkozási lehetőséget a hazai informatikai ágazat őszi találkozója, a COMPFAIR a szakma magyar és külföldi képviselői számára. A számítástechnikai ipar lendületes és folyamatos fejlődése megkövetelte a kiállítás állandó megújulását és szakmai színvonalának emelését is.

Bár a tematikai kínálatot az évek folyamán új termékcsoportok és szolgáltatások egészítették ki – multimédia, internet, mobilkommunikáció stb. – a szakág fejlődése azonban napjainkban lassulni látszik. Ez megmutatkozik a meghatározó gazdasági vállalkozások promóciós gyakorlatának változásában is.
A marketingköltségek átcsoportosításával a cégek – a nagy, átfogó, több célcsoportot egy helyen- és egy időben elérni kívánó rendezvények jelentőségét elismerve – inkább a saját szervezésű, kisebb és költségtakarékosabb partnertalálkozók felé fordulnak. Ez a tendencia sajnos a tavaszi számítástechnikai kiállítást kísérő szakmai érdeklődésen is megmutatkozott, és negatívan befolyásolta a novemberre tervezett COMPFAIR előkészítő munkálatait is.
A COMPEXPO nem szeretné a több száz korábbi és idén jelentkezett kiállító, valamint a több tízezer látogató által elismert kiállítást gyengébb szakmai kínálattal, még az előzőhöz mérten is méltatlan résztvevői számmal, kisebb alapterületen megrendezni. Ezért úgy kellett dönteniük, hogy idei rendezvényüket nem tartják meg. De bíznak benne, hogy a szakkiállítás megrendezésében mutatkozott nehézségek átmeneti jellegűek, és egy jövőben szervezendő rendezvény reménybeli sikerét nem befolyásolják.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo