Bár a tematikai kínálatot az évek folyamán új termékcsoportok és szolgáltatások egészítették ki – multimédia, internet, mobilkommunikáció stb. – a szakág fejlődése azonban napjainkban lassulni látszik. Ez megmutatkozik a meghatározó gazdasági vállalkozások promóciós gyakorlatának változásában is.
A marketingköltségek átcsoportosításával a cégek – a nagy, átfogó, több célcsoportot egy helyen- és egy időben elérni kívánó rendezvények jelentőségét elismerve – inkább a saját szervezésű, kisebb és költségtakarékosabb partnertalálkozók felé fordulnak. Ez a tendencia sajnos a tavaszi számítástechnikai kiállítást kísérő szakmai érdeklődésen is megmutatkozott, és negatívan befolyásolta a novemberre tervezett COMPFAIR előkészítő munkálatait is.
A COMPEXPO nem szeretné a több száz korábbi és idén jelentkezett kiállító, valamint a több tízezer látogató által elismert kiállítást gyengébb szakmai kínálattal, még az előzőhöz mérten is méltatlan résztvevői számmal, kisebb alapterületen megrendezni. Ezért úgy kellett dönteniük, hogy idei rendezvényüket nem tartják meg. De bíznak benne, hogy a szakkiállítás megrendezésében mutatkozott nehézségek átmeneti jellegűek, és egy jövőben szervezendő rendezvény reménybeli sikerét nem befolyásolják.
Nem lesz COMPFAIR az idén
Közel másfél évtizeden keresztül teremtett bemutatkozási lehetőséget a hazai informatikai ágazat őszi találkozója, a COMPFAIR a szakma magyar és külföldi képviselői számára. A számítástechnikai ipar lendületes és folyamatos fejlődése megkövetelte a kiállítás állandó megújulását és szakmai színvonalának emelését is.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.