A Pannon támogatásával a Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kara mellett működő E-Government Alapítvány végezte el az SMS-technológia ügyintézésben való alkalmazhatóságának a kutatását. E kutatás eredményeire támaszkodva az önkormányzat finanszírozásával és fejlesztésében elkészült az a rendszer, mellyel az ügyintézés felgyorsul. Az SMS-es ügyintézés mellett a budaörsi önkormányzat a közeljövőben tervezi bevezetni a további lehetőségeket kínáló WAP-os ügyintézést is.
A budaörsi önkormányzat ügyfelei mobilkészülékük segítségével mindenféle előzetes regisztráció nélkül három szinten intézhetik SMS-ben hivatali ügyeiket: a programozott SMS-központon keresztül információkat kérhetnek, időpontot foglalhatnak és az ügyintézést magát is előkészíthetik. A 06 20 4297213-as számra a megfelelő kódszavakat elküldve az eddigieknél is gyorsabban, rugalmasabban intézhetik az ügyfelek például az anyakönyvi kivonatokkal, lakcímbejelentéssel, vállalkozói igazolvánnyal kapcsolatos ügyeiket. A szolgáltatás részletes leírása megtalálható Budaörs város honlapján, a www.budaors.hu címen.
A Pannon kezdeményezője és hosszú ideje támogatója a különböző mobil kormányzati fejlesztéseknek. A Budaörsi Önkormányzat és a Pannon 2005 áprilisában mutatta be a nyilvánosságnak azt a felsőoktatási tankönyvet, amely a világon az elsők között foglalkozott részletesen a mobil távközlés közigazgatási ügyintézésben való felhasználásának lehetőségeivel. Az új, Magyarországon úttörőnek számító fejlesztéssel megkezdődött a mobil ügyintézés gyakorlati alkalmazása Budaörsön.