Az Útinform egy régi, elavult megoldást cserélt le egy korszerű mini call centerre. Az új IVR (Integrated Voice Response) számos klasszikus telefonközponti funkciót magába foglal (intelligens hívásirányítást, hívószámkijelzést), de a legfontosabb szerepe a közönség számára való információszolgáltatásban rejlik. A betelefonálók percre pontos információt kaphatnak az útlezárásokról, forgalomelterelésekről, a leggyakrabban előforduló, standardizálható kérdésekre pedig automatikus rendszeren keresztül kaphatják meg a választ. A rendszer alapkiépítésben 4 vonalat kezel egyszerre, ez a szám később tovább növelhető.
Az átállással egy időben egyébként az analóg telefonvonalakat ISDN-re cserélték le, így a rádió tudósításaiban nem lesz többé zörgés-csattogás.
Mini call center az Útinformnál
A közlekedők jobb informálását segíti az Euronet által, az Útinformnál kiépített mini call center megoldás. A távközlési-informatikai rendszer egy folyamatosan frissülő adatbázis alapján automatikusan megválaszolja a leggyakrabban beérkező kérdéseket, sőt új bejelentések fogadására is felkészült, így nagymértékben tehermentesíti az Útinform dolgozóit.
Véleményvezér

Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök
Ezt a kritikát nem teszi zsebre a köztársasági elnök.

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb
A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.

Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe
Titok, hogy Trump bejelentésének megfelelően indultak-e amerikai atomtengeralattjárók az orosz partok felé.