Mini call center az Útinformnál

A közlekedők jobb informálását segíti az Euronet által, az Útinformnál kiépített mini call center megoldás. A távközlési-informatikai rendszer egy folyamatosan frissülő adatbázis alapján automatikusan megválaszolja a leggyakrabban beérkező kérdéseket, sőt új bejelentések fogadására is felkészült, így nagymértékben tehermentesíti az Útinform dolgozóit.

Az Útinform egy régi, elavult megoldást cserélt le egy korszerű mini call centerre. Az új IVR (Integrated Voice Response) számos klasszikus telefonközponti funkciót magába foglal (intelligens hívásirányítást, hívószámkijelzést), de a legfontosabb szerepe a közönség számára való információszolgáltatásban rejlik. A betelefonálók percre pontos információt kaphatnak az útlezárásokról, forgalomelterelésekről, a leggyakrabban előforduló, standardizálható kérdésekre pedig automatikus rendszeren keresztül kaphatják meg a választ. A rendszer alapkiépítésben 4 vonalat kezel egyszerre, ez a szám később tovább növelhető.
Az átállással egy időben egyébként az analóg telefonvonalakat ISDN-re cserélték le, így a rádió tudósításaiban nem lesz többé zörgés-csattogás.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo