Mini call center az Útinformnál

A közlekedők jobb informálását segíti az Euronet által, az Útinformnál kiépített mini call center megoldás. A távközlési-informatikai rendszer egy folyamatosan frissülő adatbázis alapján automatikusan megválaszolja a leggyakrabban beérkező kérdéseket, sőt új bejelentések fogadására is felkészült, így nagymértékben tehermentesíti az Útinform dolgozóit.

Az Útinform egy régi, elavult megoldást cserélt le egy korszerű mini call centerre. Az új IVR (Integrated Voice Response) számos klasszikus telefonközponti funkciót magába foglal (intelligens hívásirányítást, hívószámkijelzést), de a legfontosabb szerepe a közönség számára való információszolgáltatásban rejlik. A betelefonálók percre pontos információt kaphatnak az útlezárásokról, forgalomelterelésekről, a leggyakrabban előforduló, standardizálható kérdésekre pedig automatikus rendszeren keresztül kaphatják meg a választ. A rendszer alapkiépítésben 4 vonalat kezel egyszerre, ez a szám később tovább növelhető.
Az átállással egy időben egyébként az analóg telefonvonalakat ISDN-re cserélték le, így a rádió tudósításaiban nem lesz többé zörgés-csattogás.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo