Az Útinform egy régi, elavult megoldást cserélt le egy korszerű mini call centerre. Az új IVR (Integrated Voice Response) számos klasszikus telefonközponti funkciót magába foglal (intelligens hívásirányítást, hívószámkijelzést), de a legfontosabb szerepe a közönség számára való információszolgáltatásban rejlik. A betelefonálók percre pontos információt kaphatnak az útlezárásokról, forgalomelterelésekről, a leggyakrabban előforduló, standardizálható kérdésekre pedig automatikus rendszeren keresztül kaphatják meg a választ. A rendszer alapkiépítésben 4 vonalat kezel egyszerre, ez a szám később tovább növelhető.
Az átállással egy időben egyébként az analóg telefonvonalakat ISDN-re cserélték le, így a rádió tudósításaiban nem lesz többé zörgés-csattogás.
Mini call center az Útinformnál
A közlekedők jobb informálását segíti az Euronet által, az Útinformnál kiépített mini call center megoldás. A távközlési-informatikai rendszer egy folyamatosan frissülő adatbázis alapján automatikusan megválaszolja a leggyakrabban beérkező kérdéseket, sőt új bejelentések fogadására is felkészült, így nagymértékben tehermentesíti az Útinform dolgozóit.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.