A Pannon kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei számára biztosítsa szolgáltatásaink könnyű hozzáférhetőségét és egyszerű használatát a mindennapokban. Ennek az értéknek a jegyében - felhasználói kutatások eredményeit figyelembe véve - megújult a Pannon honlapja.
A Pannon legutóbb 2006 februárjában, arculatváltáskor újította meg honlapját. "Másfél évvel az új honlap bevezetése után aktuálissá vált annak felülvizsgálata. Ennek érdekében kutatást végeztünk, hogy a felhasználóink milyen információkat keresnek elsősorban a honlapon, hogyan tájékozódnak, mi az, amit hiányolnak - mondta Dan Titus, a Pannon marketingkommunikációs igazgatója. "Noha jó eredményeket kaptunk, szükségesnek láttuk az oldalak finomhangolását. A cél az volt, hogy a felhasználói igényeknek legjobban megfelelő oldal szülessen, a site használata egyszerűbb, még inkább felhasználóbarát legyen, az útvonalak rövidüljenek"- tette hozzá az igazgató.
A megújulás elsősorban a nyitóoldalt, az egyéni és üzleti ügyfeleknek szóló főoldalt, a készülékajánlót és a színhasználatot érinti. A honlap fejlesztéséért a Pannon online ügynöksége, a Carnation volt felelős.