Máris véget ért a Firefox tündöklése

Júliusban utolérte, augusztusban azonban ismét lemaradt a Firefox az Internet Explorerhez képest. A Firefox 3 azért népszerű.

Az Adverticum július havi mérése azzal a meglepő eredménnyel zárult, hogy a Firefox gyakorlatilag beérte a nagy rivális Internet Explorert. Már akkor is lehetett érezni, hogy ez az eredmény vélhetőleg ideiglenes, és a mostani mérés ezt igazolta is. Ugyanis az Adverticum augusztus havi felmérése a hazai felhasználók alapvető szoftverhasználatáról a visszarendeződést mutatja: az Explorer 58,6 százalékával szemben a Firefox 38 százalékon áll.

Ez közel 11 százalékos visszaesést jelent az előző hónaphoz képest. Ilyen eredményeket sokan fogadnak bizalmatlanul, kételkedésre azonban nincsen ok. "A felmérés módszertana semmit nem változott, úgy a júliusi, mint most az augusztusi eredményeket többszörösen ellenőriztük." - nyilatkozta Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. kereskedelmi igazgatója.

Érdekesség még, hogy ez az első hónap, amikor megjelent a statisztikában az Adobe Flash legújabb, 10-es verziója. A Firefox 3 pedig annak ellenére javított múlt havi eredményén, hogy a teljes Firefox arány csökkent, és a böngésző iránti kezdeti lelkesedés is visszafogottabbá vált a felhasználók nem teljesen pozitív tapasztalatai miatt.

A mérésben 2,4 millió böngésző adata szerepel, az adatok augusztus közepén kerültek rögzítésre.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo