Ki lesz az év kereskedője?

2007. október 21-én lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazási időszaka, amely során több mint 28200 szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 10 közé.

A közel 500 jelölt áruházból a legtöbb szavazatot kapott TOP 10 internetes áruház, amelyek közül a szakmai zsűri 2007 legjobb e-kereskedőjét kiválasztja, az alábbi:

  • Bookline.hu
  • Cherryon.hu
  • Depo.hu
  • Edigital.hu
  • Netpincér.hu
  • Ppo.hu
  • Surányihifi.hu
  • Teszvesz.hu
  • Topsport.hu
  • Vatera.hu

A szoros versenyben többen már sokadik alkalommal kerülnek be a döntőbe: ilyen az Edigital, Surányihifi, a Netpincér, Vatera, akik tavaly is az élmezőnyben végeztek. A tíz döntősből több olyan, ún. online piactér, amelyeknek nincsenek saját termékeik, hanem ún. közvetítői munkát végeznek: ilyen az éttermi szolgáltatásokat egy helyen felvonultató Netpincér, a jellemzően műszaki cikkek kínálatát összegyűjtő Depo, illetve a két legkedveltebb virtuális piactér, az egyik a tavalyi nyertes Vatera, másik a Teszvesz.hu. (A tavalyi top10-hez kattintson ide.)

Az Év Internetes Kereskedője Díj
ünnepélyes átadására november 8-án kerül sor a Corvinus Egyetemen, amelyre a legtöbb szavazatot kapott e-kereskedők mellett a sajtó képviselői és a zsűritagok is meghívást kapnak.

A szakmai zsűri az alábbi szervezetek képviselőiből áll: Informatikai Vállalkozások Szövetsége; Inter-Európa Bank Zrt.; Kirowski Zrt., origo, Index.hu Zrt.,Gazdasági és Közlekedési Minisztérium., Portfolio.hu; Central European University, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar - Információ és Tudásmenedzsment Tanszék, Budapesti Corvinus Egyetem - eBusiness Kutatóközpont, Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért.
A közönségszavazás lezárulta után a szakmai zsűri munkája következik: a neves szakértőkből álló zsűri dönti majd el, hogy ki kapja az Év Internetes Kereskedője címet 2007-ben. A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, felhasználó-barátságát, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is. Az Év Internetes Kereskedője megtisztelő címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye pedig egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo