Ki lesz az év kereskedője?

2007. október 21-én lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazási időszaka, amely során több mint 28200 szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 10 közé.

A közel 500 jelölt áruházból a legtöbb szavazatot kapott TOP 10 internetes áruház, amelyek közül a szakmai zsűri 2007 legjobb e-kereskedőjét kiválasztja, az alábbi:

  • Bookline.hu
  • Cherryon.hu
  • Depo.hu
  • Edigital.hu
  • Netpincér.hu
  • Ppo.hu
  • Surányihifi.hu
  • Teszvesz.hu
  • Topsport.hu
  • Vatera.hu

A szoros versenyben többen már sokadik alkalommal kerülnek be a döntőbe: ilyen az Edigital, Surányihifi, a Netpincér, Vatera, akik tavaly is az élmezőnyben végeztek. A tíz döntősből több olyan, ún. online piactér, amelyeknek nincsenek saját termékeik, hanem ún. közvetítői munkát végeznek: ilyen az éttermi szolgáltatásokat egy helyen felvonultató Netpincér, a jellemzően műszaki cikkek kínálatát összegyűjtő Depo, illetve a két legkedveltebb virtuális piactér, az egyik a tavalyi nyertes Vatera, másik a Teszvesz.hu. (A tavalyi top10-hez kattintson ide.)

Az Év Internetes Kereskedője Díj
ünnepélyes átadására november 8-án kerül sor a Corvinus Egyetemen, amelyre a legtöbb szavazatot kapott e-kereskedők mellett a sajtó képviselői és a zsűritagok is meghívást kapnak.

A szakmai zsűri az alábbi szervezetek képviselőiből áll: Informatikai Vállalkozások Szövetsége; Inter-Európa Bank Zrt.; Kirowski Zrt., origo, Index.hu Zrt.,Gazdasági és Közlekedési Minisztérium., Portfolio.hu; Central European University, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar - Információ és Tudásmenedzsment Tanszék, Budapesti Corvinus Egyetem - eBusiness Kutatóközpont, Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért.
A közönségszavazás lezárulta után a szakmai zsűri munkája következik: a neves szakértőkből álló zsűri dönti majd el, hogy ki kapja az Év Internetes Kereskedője címet 2007-ben. A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, felhasználó-barátságát, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is. Az Év Internetes Kereskedője megtisztelő címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye pedig egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo