Javított a HP

Jelentősen, a vártnál jobban nőtt a Hewlett-Packard profitja az október 31-ével zárult negyedévben, elsősorban a laptop-eladások erőteljes növekedésének köszönhetően.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ezzel a világ legnagyobb személyi számítógép-gyártója lekörözte főbb versenytársait, az IBM és a Cisco céget, amelyek a napokban gyengülő megrendelésekről számoltak be, mivel megrendelőik jó része a hitelválságnak kitett bankszektorból tevődik össze. A HP ügyfelei között viszont kevesebb a pénzügyi szolgáltató.

A negyedévben 28 százalékkal 2,2 milliárd dollárra, részvényenként 81 centre emelkedett a cég adózott eredmény az egy évvel korábbi 1,7 milliárdról, részvényenként 60 centről. Az árbevétel 15 százalékkal 28 milliárd dollárra nőtt, ezen belül a notebookok forgalma 40 százalékkal szökött fel.

A Gartner piackutató adatai szerint a HP tovább erősítette pozícióit: piaci részesedése 18,8 százalék volt a harmadik negyedévben, 4 százalékponttal több, mint a második helyen álló Dellé.

A gyártó korábban a Microsofttal karöltve alkotta meg a házi használatú szervereit.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo