A cég jelenleg huszonöt-harmincezer terméket kínál az oldalán, ám év végére az ötven-hatvanezres határ sem tűnik lehetetlennek - derül ki Depo.hu szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményéből. A bővülés a vállalat szerint annak lesz köszönhető, hogy az egyszerűbb admin rendszernek köszönhetően az információk akár egy egyszerű adatfájlból feltölthetőek, de a forgalmazók egy, a saját oldalukon kialakított felületen keresztül automatikusan is szinkronizálhatják termékkínálatukat. Ez a fajta fejlesztés nem egyedülálló, hiszen nemrég egy tanulmány kimutatta, hogy a magyarországi vállalatok csupán hat százaléka nem tartja fontosnak az infokommunikációs fejlesztéseket.
A változtatás várhatóan nagyobb adatforgalmat eredményez, aminek a vevők is örülhetnek, hiszen lehetőség nyílik akár a teljes kínálat napi frissítésre, ami biztosítja, hogy a látogatók mindig a legújabb termékeket és az azokhoz tartozó aktuális árakat lássák.
"Így nemcsak az új termékek megjelenítése, de a változások kezelése, az árak aktualizálása is egyszerűsödik, felgyorsul. Az alapos ellenőrzésnek köszönhetően pedig a termékleírások továbbra is részletesek, áttekinthetőek és naprakészek maradnak" - mondta Szabari László, a Hírek Média Depo.hu üzletágának vezetője.