Az iAudit e-meter szoftvert eddig több mint 18 000 internetező töltötte le és installálta számítógépére. A szolgáltatás a televíziós nézettségmérésekhez hasonlóan működik, és egy önkéntesekből toborzott reprezentatív panelre épül. A program folyamatosan naplózza, hogy a felhasználók milyen honlapokat látogatnak meg és milyen hirdetéseket láttak, így pontosabban meghatározható az egyes weboldalak látogatóinak összetétele életkor, nem, iskolai végzettség, régió, település mérete, jövedelem és foglalkozás szerint. Az összegyűjtött statisztikai adatok a portálok szerkesztői számára a tartalom összeállításában és a hirdetési felületeik értékesítésében, míg a hirdetők számára az online reklámkampányok hatékonyabb megszervezésében segítenek.
Honlaplátogatók önkéntes panelje
Négy hónap alatt 18 ezer internetező lépett be az NRC Piackutató és a TNS iAudit rendszerébe. Így részletesebb statisztikákat lehet kapni a weboldalak látogatóiról.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.