Háromból két tini csinálja...

A felhasználók által előállított tartalmak immár jóval fontosabbak a korábbiaknál. Egy felmérés az amerikai tinik web 2-es szokásairól.

Az Isite-on közölt felmérés szerint korántsem a web használóinak kisebb része érintett a felhasználói tartalomelőállításban. Az USA tizenéveseinek például mintegy 60 százaléka már rendszeresen végez ilyen tevékenységet.  

A lányok 35 százaléka blogol rendszeresen (a fiúknál ez 20%), és 54 százalékuk tölt fel fényképeket (a fiúknál ez csak 40%). Videófeltöltésben ellenben egyértelműen a fiúk vezetnek, 20 százalékkal (a lányok 10 százalékával szemben).

A legmeglepőbb eredmény az lett, hogy a társasági websitok korántsem olyan népszerűek a tinik között, mint ahogy becsülték: csak az 55 százalékuk használja az ilyesmiket. Ki találja meg a maradék 45 százalékot?

A Web 2.0-ról és az internet trendjeiről bővebben itt olvashat.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo