Háromból két tini csinálja...

A felhasználók által előállított tartalmak immár jóval fontosabbak a korábbiaknál. Egy felmérés az amerikai tinik web 2-es szokásairól.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Isite-on közölt felmérés szerint korántsem a web használóinak kisebb része érintett a felhasználói tartalomelőállításban. Az USA tizenéveseinek például mintegy 60 százaléka már rendszeresen végez ilyen tevékenységet.  

A lányok 35 százaléka blogol rendszeresen (a fiúknál ez 20%), és 54 százalékuk tölt fel fényképeket (a fiúknál ez csak 40%). Videófeltöltésben ellenben egyértelműen a fiúk vezetnek, 20 százalékkal (a lányok 10 százalékával szemben).

A legmeglepőbb eredmény az lett, hogy a társasági websitok korántsem olyan népszerűek a tinik között, mint ahogy becsülték: csak az 55 százalékuk használja az ilyesmiket. Ki találja meg a maradék 45 százalékot?

A Web 2.0-ról és az internet trendjeiről bővebben itt olvashat.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo