Háromból két tini csinálja...

A felhasználók által előállított tartalmak immár jóval fontosabbak a korábbiaknál. Egy felmérés az amerikai tinik web 2-es szokásairól.

Az Isite-on közölt felmérés szerint korántsem a web használóinak kisebb része érintett a felhasználói tartalomelőállításban. Az USA tizenéveseinek például mintegy 60 százaléka már rendszeresen végez ilyen tevékenységet.  

A lányok 35 százaléka blogol rendszeresen (a fiúknál ez 20%), és 54 százalékuk tölt fel fényképeket (a fiúknál ez csak 40%). Videófeltöltésben ellenben egyértelműen a fiúk vezetnek, 20 százalékkal (a lányok 10 százalékával szemben).

A legmeglepőbb eredmény az lett, hogy a társasági websitok korántsem olyan népszerűek a tinik között, mint ahogy becsülték: csak az 55 százalékuk használja az ilyesmiket. Ki találja meg a maradék 45 százalékot?

A Web 2.0-ról és az internet trendjeiről bővebben itt olvashat.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo