Gyorsulási verseny a villanyautóknál

Gyorsul a verseny a villanyautóknál: a Ford a tervezett 4.5 Mrd. dollár helyett immár 11 milliárdot kíván 2020-ig elektromos és hibrid-autók fejlesztésére fordítani. Jim  Farley, a második legnagyobb amerikai autógyártó cég főnöke a detroiti autóvásáron jelentette be az új terveket.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Pixabay

A Ford eddig csak a Focus elektromos változatával jelentkezett a piacon, de a Tesla váratlan sikere új kihívást jelent, amelynek óriási beruházásokkal kívánnak megfelelni. Így többek között dolgoznak a Ford rendkívül keresett pickup-ja, az F-150 hibrid változatán is. A verseny annál élesebb, mivel a fő vetélytárs, a General Motors, már bejelentette, hogy 2023-ig legalább 20 kocsiját elektromos meghajtással is piacra dobja

Autó gombnyomásra: nem vásároljuk, alkalomra rendeljük a kocsikat
2025 körül már ugyanannyiba kerül majd egy elektromos, mint egy robbanómotoros autó és nagy szerepe lesz az önvezető, többek által is használt kocsiknak, véli a Volkswagen konszern jövőkutató részlegének vezetője.
A Volkswagen konszern, amelyet az éppen az Egyesült Államokban kifrobbant dízel-botrány ezen a piacon igen érzékenyen érintett, ugyancsak nagy beruházásokkal menekül előre. A vezetés detroiti bejelentése szerint 2020-ig 3.3 Mrd. dolláros beruházással erősítik jelenlétüket az észak-amerikai piacon és évente legalább két új modellel jelennek ott meg. Az egyik az új Jetta, amelyet Detroitban már bemutattak, de még nem eldöntött, forgalmazzák-e majd ezt a modellt az anyaországban.

A VW 2017-ben több kocsit tudott eladni, minr bármikor  korábban: világszerte összesen 6.23 milliót, 4.2 százalékkal többet, mint az előző évben. Különösen Kínában volt ezúttal is sikeres a VW, ott tavaly 3.18 Mio. kocsit értékesítettek. Tanulságos, hogy Németországban viszont, ahol még nem felejtették a dízelbotrányt, a 2017-es eladások, 532.00 autóval, 4.7 százalékkal az előző évi alatt maradtak.

(Forrás: Der Spiegel)

Véleményvezér

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo