Gyorsulási verseny a villanyautóknál

Gyorsul a verseny a villanyautóknál: a Ford a tervezett 4.5 Mrd. dollár helyett immár 11 milliárdot kíván 2020-ig elektromos és hibrid-autók fejlesztésére fordítani. Jim  Farley, a második legnagyobb amerikai autógyártó cég főnöke a detroiti autóvásáron jelentette be az új terveket.

Kép: Pixabay

A Ford eddig csak a Focus elektromos változatával jelentkezett a piacon, de a Tesla váratlan sikere új kihívást jelent, amelynek óriási beruházásokkal kívánnak megfelelni. Így többek között dolgoznak a Ford rendkívül keresett pickup-ja, az F-150 hibrid változatán is. A verseny annál élesebb, mivel a fő vetélytárs, a General Motors, már bejelentette, hogy 2023-ig legalább 20 kocsiját elektromos meghajtással is piacra dobja

Autó gombnyomásra: nem vásároljuk, alkalomra rendeljük a kocsikat
2025 körül már ugyanannyiba kerül majd egy elektromos, mint egy robbanómotoros autó és nagy szerepe lesz az önvezető, többek által is használt kocsiknak, véli a Volkswagen konszern jövőkutató részlegének vezetője.
A Volkswagen konszern, amelyet az éppen az Egyesült Államokban kifrobbant dízel-botrány ezen a piacon igen érzékenyen érintett, ugyancsak nagy beruházásokkal menekül előre. A vezetés detroiti bejelentése szerint 2020-ig 3.3 Mrd. dolláros beruházással erősítik jelenlétüket az észak-amerikai piacon és évente legalább két új modellel jelennek ott meg. Az egyik az új Jetta, amelyet Detroitban már bemutattak, de még nem eldöntött, forgalmazzák-e majd ezt a modellt az anyaországban.

A VW 2017-ben több kocsit tudott eladni, minr bármikor  korábban: világszerte összesen 6.23 milliót, 4.2 százalékkal többet, mint az előző évben. Különösen Kínában volt ezúttal is sikeres a VW, ott tavaly 3.18 Mio. kocsit értékesítettek. Tanulságos, hogy Németországban viszont, ahol még nem felejtették a dízelbotrányt, a 2017-es eladások, 532.00 autóval, 4.7 százalékkal az előző évi alatt maradtak.

(Forrás: Der Spiegel)

Véleményvezér

Ilyet még nem láttunk, amikor mindenki előre néz, csak a magyarok hátra

Ilyet még nem láttunk, amikor mindenki előre néz, csak a magyarok hátra 

A világjárvány idején az emberek visszafogták autóvásárlásaikat Európában. Az elmaradást mindenütt pótolják, kivétel nálunk.
Pert nyert Hadházy Ákos az állam ellen

Pert nyert Hadházy Ákos az állam ellen 

A független képviselő különös módon, de úgy tűnik egyedül több borsot tör Orbán Viktor orra alá, mint az egész ellenzék együttvéve.
Nincs pénze a gazdáknak, csak féláron veszik tőlük a búzát és a kukoricát

Nincs pénze a gazdáknak, csak féláron veszik tőlük a búzát és a kukoricát 

Úgy tűnik az idén egyedül a repcetermelők számíthatnak nyereségre.
A magyarok spórolása miatt nem teljesülnek a tervezett áfa bevételek

A magyarok spórolása miatt nem teljesülnek a tervezett áfa bevételek 

A megszorítások, extraadók ellenére továbbra is sok helyen lyukas a költségvetés. A tervezett áfa bevételek és a valóság között szakadék tátong.
Már a románok után kullogunk, ha megnézzük mennyit költünk az üzletekben

Már a románok után kullogunk, ha megnézzük mennyit költünk az üzletekben 

Már nominálisan is kevesebbet tud költeni egy magyar polgár a boltokban, mint egy román. Ráadásul a magyar a pénzéért még kevesebbet is kap a hipermagas itthoni áfa miatt.
A bíróság szerint ellopta ugyan a közmunkások bérének a felét, de azért maradhat polgármester

A bíróság szerint ellopta ugyan a közmunkások bérének a felét, de azért maradhat polgármester 

Bízzuk nyugodtan kecskére a káposztát, ez a magyar jogállamiság legújabb mérföldköve.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo