Gyorsulási verseny a villanyautóknál

Gyorsul a verseny a villanyautóknál: a Ford a tervezett 4.5 Mrd. dollár helyett immár 11 milliárdot kíván 2020-ig elektromos és hibrid-autók fejlesztésére fordítani. Jim  Farley, a második legnagyobb amerikai autógyártó cég főnöke a detroiti autóvásáron jelentette be az új terveket.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A Ford eddig csak a Focus elektromos változatával jelentkezett a piacon, de a Tesla váratlan sikere új kihívást jelent, amelynek óriási beruházásokkal kívánnak megfelelni. Így többek között dolgoznak a Ford rendkívül keresett pickup-ja, az F-150 hibrid változatán is. A verseny annál élesebb, mivel a fő vetélytárs, a General Motors, már bejelentette, hogy 2023-ig legalább 20 kocsiját elektromos meghajtással is piacra dobja

Autó gombnyomásra: nem vásároljuk, alkalomra rendeljük a kocsikat
2025 körül már ugyanannyiba kerül majd egy elektromos, mint egy robbanómotoros autó és nagy szerepe lesz az önvezető, többek által is használt kocsiknak, véli a Volkswagen konszern jövőkutató részlegének vezetője.
A Volkswagen konszern, amelyet az éppen az Egyesült Államokban kifrobbant dízel-botrány ezen a piacon igen érzékenyen érintett, ugyancsak nagy beruházásokkal menekül előre. A vezetés detroiti bejelentése szerint 2020-ig 3.3 Mrd. dolláros beruházással erősítik jelenlétüket az észak-amerikai piacon és évente legalább két új modellel jelennek ott meg. Az egyik az új Jetta, amelyet Detroitban már bemutattak, de még nem eldöntött, forgalmazzák-e majd ezt a modellt az anyaországban.

A VW 2017-ben több kocsit tudott eladni, minr bármikor  korábban: világszerte összesen 6.23 milliót, 4.2 százalékkal többet, mint az előző évben. Különösen Kínában volt ezúttal is sikeres a VW, ott tavaly 3.18 Mio. kocsit értékesítettek. Tanulságos, hogy Németországban viszont, ahol még nem felejtették a dízelbotrányt, a 2017-es eladások, 532.00 autóval, 4.7 százalékkal az előző évi alatt maradtak.

(Forrás: Der Spiegel)

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo